Gå til innhold

Hva du kunne sagt hvis din kjæreste lagt ut følgende bilde på FB? Eller er det bedre å la vær å reagere i hele tatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Innholdet er for øyeblikket utilgjengelig
Siden du ønsket å vise, kan ikke vises akkurat nå. Den kan være midlertidig utilgjengelig, du kan ha klikket på en gammel lenke eller det kan være du ikke har tillatelse til å se denne siden.
Skrevet

Det kommer jo an på, legger han bare ut slike småsjåvinistiske vitser, eller er det et engangstilfelle? Hvis sistnevnte, hadde jeg ikke hengt meg opp i det.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ledd høyt og spurt om han var kommet i overgangsalderen :)

Skrevet

Hehe, den var morsom.

Skrevet

Jeg tror han bare synes det var en god svarreplikk ;)

(For det var jo det)

• Liker 1
Gjest constance90
Skrevet

Hahaha!!!

man må da få lov å ha humor! Og hvis man forstår hva de ulike meme betyr så klarer man å lese ting med glimt i øyet;)

Skrevet

Hehe hhe lo så høyt at mora mi våkna og skumpa surt borti meg

Anonymous poster hash: 14903...0fa

Gjest Elseby13
Skrevet

En meme er jo bare et tullebilde man skal le av. Ikke noe å henge seg opp i!

Skrevet

Hadde ikke reagert negativt på det, hadde bare fått meg en god latter istedet :) Er jo bare et tullebilde.

Skrevet

Jeg hadde ledd høyt og regnet med at noen hadde lånt facebookkontoen hans, samt gled meg til han oppdaget det og hvor mye han kom til å gremmes. Han synes slike ting er litt lavnivå og han ville gremtes enda mer fordi det ikke akkurat er en ny vits.

Hadde det vært en tidligere kjæreste, ville jeg bare tenkt at det var hans måte å spre litt humor i hverdagen og vært litt overbærende med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...