Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Hvordan gikk det i Smallville i går, jeg sovna :o da Clark skulle senkes i det grønne vannet.
Malie Skrevet 7. juli 2004 #2 Skrevet 7. juli 2004 Må'kke sovne når selveste Supermann er på tv!! Det som hendte videre var at Lex Luthor kom for å snakke med sin far, han sa at minnene var kommet tilbake, det fikk faren til å gå og møte han. Han var redd for hva Lex husket... Han 'galne forskeren' fortsatte eksperimentet på Clark, og da fikk clark se sitt første minne, og det var da moren og faren hans la han i romskipet, han husket også at morens navn var Lara.. Så gikk det hele galt, el. kortslutninger, og diverse eksplosjoner, hele bygningen ristet, det førte til at eksperimentet ble avbrutt. Clark holdt på å drukne, da kom lex og slo hull i beholderen, og vannet fosset ut. Så var clark hjemme igjen, og moren kom og snakket med han, spurte om hva som hadde skjedd på instituttet. Først så ville han ikke snakke noe om det, men så sa han hva han hadde husket. At moren het Lara, og at hun ikke var et sånt 'monster' som clark hadde forestilt seg at hun var.. Det eneste de bekymret seg for var om noen kom til å bli glad i den lille gutten deres på jorden.. Lara var også det første ordet som clark hadde sagt da han var liten, så da fikk de klarhet i hva det var han hadde ment med det. Så hoppet det vel til lex igjen, han dro til faren sin, og sa at han husket hva som hadde skjedd med julian, det var moren som hadde drept han fordi hun ikke ville at Lionel skulle oppdra han på 'sin måte'. Lex tok på seg skylden for drapet, pga at han var den eneste arvingen, og han visste at faren ikke kom til å gjøre han noe, moren derimot hadde han kommet til å gjøre noe med om han fikk vite sannheten... Så ble Lionel luthor ganske 'rar' og spak... Prøvde å komme nær Lex si unnskyld.. men Lex sa nei og gikk der i fra... Tror eg fikk med meg alt
Gjest Virvel Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Det her er en utrolig nyttig side når man har gått glipp av en episode - eller er nysgjerrig på hva som skjer neste gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå