AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 En fyr jeg har chatta mye med for noen år tilbake, aldri møttes. Vi fikk kontakt igjen for ca et halvt år siden. Vi har jo begge kjærester, men han skriver til meg ofte på facebook. Føler det er litt uskyldig flørt. Vet at dama hans har vært hos han en uke nå, men hvorfor skriver han til meg når hun drar? Er det bare for å ha noen å snakke med, eller er han kanskje ute etter noe? Han tenker jo tydeligvis på meg. Anonymous poster hash: 42cd4...ba5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Må legge til at jeg føler jeg kjenner han, og han meg. Har snakket ekstremt mye om alt mulig egentlig. Anonymous poster hash: 42cd4...ba5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Ingen som vil svare? Anonymous poster hash: 42cd4...ba5
Livet er godt Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Hvis det er en uskyldig flørt, hva sier kjæresten din når han leser hva dere skriver til hverandre? Og hvorfor skriver han bare når kjæresten hans ikke er der? Jeg tror setningen med "uskyldig flørt" er noe du sier til deg selv for å forsvare det dere gjør. Ja, han er sannsynligvis ute etter en å være utro med. Vis respekt for både din egen og hans kjæreste, og slutt å flørte med ham.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 En fyr jeg har chatta mye med for noen år tilbake, aldri møttes. Vi fikk kontakt igjen for ca et halvt år siden. Vi har jo begge kjærester, men han skriver til meg ofte på facebook. Føler det er litt uskyldig flørt. Vet at dama hans har vært hos han en uke nå, men hvorfor skriver han til meg når hun drar? Er det bare for å ha noen å snakke med, eller er han kanskje ute etter noe? Han tenker jo tydeligvis på meg. Anonymous poster hash: 42cd4...ba5 Ja det er bare for å ha noen å snakke med. Ikke vær så innbilsk. Anonymous poster hash: 9acbc...f9e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Ja det er bare for å ha noen å snakke med. Ikke vær så innbilsk. Anonymous poster hash: 9acbc...f9e å? han kan joo snakke med dama? ;p Anonymous poster hash: 42cd4...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Hvis det er en uskyldig flørt, hva sier kjæresten din når han leser hva dere skriver til hverandre? Og hvorfor skriver han bare når kjæresten hans ikke er der? Jeg tror setningen med "uskyldig flørt" er noe du sier til deg selv for å forsvare det dere gjør. Ja, han er sannsynligvis ute etter en å være utro med. Vis respekt for både din egen og hans kjæreste, og slutt å flørte med ham. Hva får deg til å tro han vil være utro??? Anonymous poster hash: 42cd4...ba5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Noen synspunkter?? Anonymous poster hash: 42cd4...ba5
AryaUnderfoot Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 å? han kan joo snakke med dama? ;pAnonymous poster hash: 42cd4...ba5 Du vil jo tydeligvis være spesiell for ham og mtp at du er i ett forhold er det ett varselstegn for meg. Skjerp deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå