Gå til innhold

Motivasjonen er dalende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første halvdel av 2014 hadde jeg et gjennomsnitt på 4.5 treningsøkter i uka. Så kom sommerferie hvor jeg rett og slett var for mye på farta til å trene effektivt. Men et par økter i uka fikk jeg til. Og så har det fortsatt slik - med to økter i uka. Og det frustrerer meg. Men nå finner jeg på unskyldninger hele tiden, fordi treningssenteret i august er nesten like ille som treningssenteret i januar.

Men jeg kom meg igjennom januar med 15 økter. Som regel gruppetimer, så da har man jo en plass. Nå trener jeg nesten bare ren styrke og mister motet helt fordi det er nytteløst å komme til enkelte treningsapparater. Sist så var det to jenter ved hvert sitt apparat jeg egentlig trengte. Hun ene trente effektivt, men tok den samme øvelsen i hvert fall 20 minutter (da ga jeg opp). Hun andre satt og skrev meldinger på telefonen og tok en og en reps. Jeg orker ikke gå å mase. Spesielt ikke på damer, for de bitcher så fælt. Eller så er det en del mannfolk som bruker enkelte apparater til helt andre ting enn det de er ment som. Knebøyrack til pushpress osv (har egne vekter til slikt, men de brukes ikke - de ser vel for kjærring ut. Selv om vekta er høy nok)

Kanskje jeg bare må gå tilbake til gruppetimer inntil ting roer seg ned?

Hvor lenge varer dette skolestartkjøret på senterene? Og når er det mest rolig å trene? Foretrekker helst å reise rett fra jobb og være på senteret 16:30, men det gjør jo halve norge også :P Så vurderer andre tider av døgnet (jobber 08:00-16:00)

Anonymous poster hash: 1d24e...955
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt på dagen (mellom 9-12) eller en-to timer før stengetid er det ikke så mye folk der jeg trener ihvertfall :)

Skrevet

Midt på dagen får jeg ikke til pga jobb, og jeg blir så "høy" av å trene, så kan ikke trene for sent på kvelden om jeg har et ønske om å sove den natta. Det der er et dilemma altså. Men tester i morgen og håper jeg kan glefse meg frem mellom svette egoister.

Anonymous poster hash: 1d24e...955
Skrevet

Når jeg ikke er på gruppetimer, foretrekker jeg å trene før jobb. Da er jeg på senteret mellom seks og syv en gang. Etter ferien er det faktisk en del der til og med da, men det er i alle fall god plass.

Om ikke morgentrening er mulig, foretrekker jeg å trene litt sent, kanskje rundt 1900-2000 når de senere gruppetimene er startet. Formiddagen om helgene er også en grei tid.

For øvrig varierer det litt når det er mange folk på de forskjellige sentrene her i byen, avhengig av beliggenhet. Noen er typiske sentere der folk kommer rett fra jobb, andre er mer av typen der man først drar hjem og så på trening litt senere på ettermiddagen. Så der må du nesten se an ditt senter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...