AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg er 16 år, og skal i begravelse til en slektning som er 5 år eldre enn meg. Har lite peiling på hva jeg kan ha på, og største problemet er vel at alt av skjørt og kjoler er for kort. Jeg har en blå bandeau-kjole som går minst 10cm over knærne. Har et par flate fine sko og en svart blazer til å ha over. Funker det? Har også en helsvart, dyster maxikjole - men føler egentlig den blir litt for mye. Noen forslag? Hva er deres meninger om hva som er greit og ikke?Anonymous poster hash: 42835...263
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Ville gått for maxi kjolen med blazer til. Anonymous poster hash: e2c7e...58b 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Hvis bandeau-kjole er en slik veldig tettsittende kjole, ville jeg ikke tatt den, men sånn ellers, er skjørt/kjole som er 10 cm over kne helt greit.Har du ikke et svart skjørt og svarte strømpebukser? En kan bruke buske også, har du en svart bukse du kan bruke sammen med den svarte blazeren? Svart maxikjole kan du også selvfølgelig bruke. Anonymous poster hash: a1c2c...ba8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Hvis bandeau-kjole er en slik veldig tettsittende kjole, ville jeg ikke tatt den, men sånn ellers, er skjørt/kjole som er 10 cm over kne helt greit.Har du ikke et svart skjørt og svarte strømpebukser? En kan bruke buske også, har du en svart bukse du kan bruke sammen med den svarte blazeren? Svart maxikjole kan du også selvfølgelig bruke. Anonymous poster hash: a1c2c...ba8 Neida den er bare tettsittende over brystet, også henger den løst nedover Synes ikke maxikjolen er noe fin i det heletatt, særlig ikke når jeg ønsker å gå i lave sko.. Har svart strømpebukse og skjørt, men det skjørtet blir nok litt kort også.. Hvordan type topp kan jeg evt ha innenfor? TSAnonymous poster hash: 42835...263
Djungelvrål Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Du går IKKE i en kjole som er 10 cm over knærne. Man går i mørk tekkelig kjole, mørkt skjørt eller mørk penbukse. Maxikjolen er ikke for mye. 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Jeg ville satset på maxikjolen. Du bør være helt sort og særdeles tekkelig. Har du bilde av den eller noe lignende? Anonymous poster hash: 220b0...f1f
Gjest Lille-pus Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Aller først: Kondolerer, TS. I slike situasjoner tenker jeg at de som stod avdøde nærmest kanskje har noen 'ønsker' også. Unnskyld dersom jeg forstod deg feil, TS, men er det en slektning som ble 21 du skal i begravelsen til? Noen ord med dine egne foreldre kan være en god ide. Om du har en eldre søster så kan kanskje hun eller din mor eller tante låne deg et svart skjørt som passer? Ikke alle familier ønsker at en begravelse for et ungt menneske skal være helsvart, men det kan ikke vi her inne gi deg det riktige svaret på for akkurat denne begravelsen. 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Har du ikke en mørk bukse du kan bruke? (Jeg mener ikke jeans eller chinos, men en pen ullbukse.)Anonymous poster hash: 430dc...86d 1
Kvist Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Synes tekkelig og nøytralt er viktigere enn at det skal være svart. Kle deg så ingen egentlig legger merke til hva du har på deg. 1
chouette Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Hva med et par skinny svarte jeans og en nøytral bluse? Og et diskret kjede i halsen? Ballerinas eller høye hæler til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå