Cinder Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg spiste på IKEA cafeen her en dag og plutselig slo det meg at det er det eneste stedet jeg føler meg OK med å spise alene :-) Og på flyplassen også da forresten.. Er det bare meg som føler meg så teit og ensom dersom jeg spiser alene andre steder ?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Ja, jeg synes det er ok å spise alene på Burger King o.l. hvis jeg har en avis eller noe. Men jeg ville aldri gått på restaurant alene. Det er litt dumt, for jeg tenkte litt på om jeg skulle dra på en sydentur alene, siden ingen kan være med meg på det tidspunktet. Men så tror jeg ikke jeg takler å skulle gå ut og spise alene hver kveld. Anonymous poster hash: cbbad...7e0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Jeg liker godt å spise alene. Måltidet tar evigheter når man skal prate innimellom. Anonymous poster hash: b787c...efc
Gjest Timber Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Jeg var sånn før. Men så måtte jeg hoppe i det på en ferietur jeg var alene på. Kun en av middagsopplevelsene var klein pga oppførselen til kelneren over at jeg kom alene, men etter den ferien har jeg startet å spise alene ute i Norge også om jeg har lyst på noe, og ikke har noen som kan være med der og da (turnusjobbing som gjør at jeg har fri når alle andre jobber).
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Jeg spiser gjerne alene, men da mest på billigrestauranter eller cafeer. En dyr fin restaurant hadde nok føltes litt feil.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Jeg liker å spise alene, kan like gjerne gå ut alene til lunch som til middag, tar med meg bok som selskap. Går ikke på fine restauranter med hvit duk, for der synes jeg ikke det passer å lese ved bordet, men det finnes mange litt mindre formelle steder som er veldig bra. Sushi eller suppe er veldig greit å kombinere med lesing, trenger bare å bruke en hånd til å spise med Anonymous poster hash: 76bf2...897
tunaen Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Jeg har ofte gått og spist alene. Reiste jorda rundt i noen måneder, og da er det ikke hver dag man har noen å spise sammen med.
Purple Diamond Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Synes ikke det er noe problem. Men hadde nok ikke gått alene på en fin restaurant en lørdags kveld. Da hadde jeg følt meg ensom!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Jeg har spist alene på restaurant noen ganger, når jeg har vært borte på kurs o.l. Og jeg hater det! Spesielt litt finere restauranter med treretters middag. Den ventetiden mellom forrett og middag, og mellom middag og dessert er forferdelig. Jeg føler meg aldri så ensom som akkurat da.... Se alle andre sitter og skravler ved bordene.., mens jeg tvinner tommeltotter..... Helt forferdelig Anonymous poster hash: 7c6ae...ee0 1
Gjest brutal_mann Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Jeg spiste på IKEA cafeen her en dag og plutselig slo det meg at det er det eneste stedet jeg føler meg OK med å spise alene :-) Og på flyplassen også da forresten.. Er det bare meg som føler meg så teit og ensom dersom jeg spiser alene andre steder ? Har reist en del i jobb opp gjennom årene og derfor vært nødt å spise alene. Da blir det lett Burger King for å si det slik... Hvis det ikke passer så sørger jeg alltid for å sitte mest mulig bortgjemt i lokalet. Jeg tar fint å forteller kelneren hvor jeg ønsker å sitte. Kelnere har en tendens til å sette folk slik at andre skal se det er gjester i lokalet... Av og til skulle jeg ønske en av de jevnaldrene/noe yngre kvinnene som har sittet alene skulle ha lyst å dele bord. (Nei, jeg har aldri spurt dem om å dele bord). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå