Gjest Catwoman Skrevet 6. juli 2004 #1 Del Skrevet 6. juli 2004 Leser her at det er så mange som tar vitamintilskudd av ymse slag. Hvilken type multivitamin lønner det seg å ta for å få i seg de viktigste vitaminer og mineraler? Har prøvd litt forskjellig, men bruker som regel vitamineral. Er den grei egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #2 Del Skrevet 6. juli 2004 Vitamineral er helt fin og tar du den sammen med Møllers Dobbel får du tran også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. juli 2004 #3 Del Skrevet 6. juli 2004 i og med at jeg ikke spiser fisk, tar jeg heller ikke tran. Men jeg burde kanskje tatt noe tilskudd med omega-3, bruker en god del planteoljer. Men det er vel ikke omega-3 i annet enn linfrøolje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. juli 2004 #4 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg bruker et kosttilskudd med Omega 3, 6 og 9 fra Proteinfabrikken. Det baserer seg på linfrøolje Jeg har dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 6. juli 2004 #5 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg spiser noen piller som heter Longo Vital og som inneholder alle vitaminene og næringsstoffene man trenger iløpet av en dag. De er kjøpt på helsekosten, syns dem er bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå