AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Har en skarp treåring som lærer fort, har lært seg å lese og syns barne-tv er for babyer... Har noen tips til noe som kan være litt gøy og lærerikt? Enten på DVD, Netflix eller tilgjengelig på nett? Anonymous poster hash: a190a...7a3
Livet er godt Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Team Umizumi har mye tall, former og annen matte. (Former som romber, heksagon ol. de teller på mange ulike måter osv.) (Nickelodion jr.) Små Einsteins. De har i hver episode en kunstner og en klassisk melodi som tema. (Disney junior) Jeg vet ikke om noe av dette passer, men du kan jo sjekke.
Chanchan Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Hvorfor er det viktig at ungen ser på TV? Hvis h*n liker å lese, så la h*n lese? 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Hvis du vil introdusere han for engelsk kan du kjøpe serien om Big muzzy. Elevene mine (barnetrinnet) elsker Muzzy. Anonymous poster hash: 63834...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Hvis du vil introdusere han for engelsk kan du kjøpe serien om Big muzzy. Elevene mine (barnetrinnet) elsker Muzzy.Anonymous poster hash: 63834...7cb Vi fant på YouTube, det var innertier. Vet du hvor det kan kjøpes? Anonymous poster hash: 98fdf...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå