Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Hvor gjør jeg av frityroljen når jeg er ferdig med den?
*Artemis* Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Dette har jeg også vært litt usikker på. Har ikke tatt sjansen på å la det gå som matavfall med de supertynne posene (Ikke så gøy for de jeg deler boks med å finne den full av gammel frityrolje). Har pleid å legge flere lag bærenett inne i hverandre og helt den brukte oljen i. Latt det gå som restavfall....men er langt fra sikker på at dette er "rett" :oops:
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Kan leveres inn på bensinstasjon, som tar imot alle typer olje.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Jeg bare siler ut matrestene og heller den ut i vasken på kjøkkenet jeg.
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Jeg bare siler ut matrestene og heller den ut i vasken på kjøkkenet jeg. Du risikerer at avløpet tetter seg. (Også er det jo spesielavfall). Bedre da tror jeg å helle i do. Selv heller jeg den tilbake på flasken og kaster denne inni en pose. FYFY slemme Poirot som ikke resirkulerer.
Gjest 1111 Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Anbefaler absolutt ikke å helle den ut i vasken :o
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2004 #9 Skrevet 6. juli 2004 Vi har ikke frityrkoker, men hos foreldrene mine pleier vi å helel den over i en eller annen beholder ved hjelp av en trakt. Gjerne flaska oljen ble kjøpt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå