AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Det her er f.eks. Oslos "beste" burger (Illegal Burger), men det finnes jo nesten ikke noe kjøtt i burgeren: Det her er fra Inside i Bergen, enda flatere og helt smakløst kjøtt: I butikkene er det helt likt, alle hamburgere man kan få kjøpt er ikke engang 1 cm tykke. Ja de burgerne man får på de beste restaurantene i Norge har godt tilbehør, men det virker som man ikke skjønner at det viktigste med en burger er kjøttet. Når jeg vil ha en god hamburger har jeg ikke lyst på en hamburger der kjøttet er like tjukt som det man får på McDonalds og Burger King. Det er tykkelse som det her som virkelig gjør en burger god (fra en kjede som heter The Counter): Eller den her fra Umami burger: Den eneste måten å få en slik burger i Norge er å lage det selv. Anonymous poster hash: 57c3e...840
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Eller dra på Generalen i Kristiansand. De har i alle fall Kristiansands beste burger! Men det er jo null stress å lage selv, så jeg ser egentlig ikke problemet. Bestill noe annet når du er ute, og kos deg med burger hjemme. Anonymous poster hash: 29005...519
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Eller dra på Generalen i Kristiansand. De har i alle fall Kristiansands beste burger! Men det er jo null stress å lage selv, så jeg ser egentlig ikke problemet. Bestill noe annet når du er ute, og kos deg med burger hjemme.Anonymous poster hash: 29005...519 Har vært der og var lite imponert. Man kan jo så vidt se kjøttet! Jeg lager burger hjemme, men det er jo også noen ganger man har lyst til å gå ut og spise. Bestill en dobbel burger. Da får man dobbelt så mye smakløst flatt kjøtt... Anonymous poster hash: 57c3e...840
Druid Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Det er relativt enkelt å forklare HVORFOR, det er mye vanskeligere å gjøre noe med det. (Fra en som har fantastiske minner fra pappas "julehamburger"). Det kommer nok til å fortsatt være slik at du må lage den type hamburger selv.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Nå ble jeg sulten... Anonymous poster hash: 743b6...868
Erazor Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Så vidt jeg vet serverer Royal Gourmetburger og Gin i Bergen tykke og smakfulle burgere.
Avalon Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Burger har jeg aldri likt, nettopp fordi det er så smakløst og ofte bare veldig bløtt i konsistensen. Smakte en burger i Danmark og halleluja den var god! Til og med burgeren fra Statoil i Danmark smaker mer og er 100 ganger bedre enn det du får her. Vi skal rett og slett prøve å lage selv, kværne kjøtt selv også. Kjøttet i burgerene her er alt for "fint".
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Beste burgeren jeg har spist var i Egypt Anonymous poster hash: 72529...e9e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Det er relativt enkelt å forklare HVORFOR, det er mye vanskeligere å gjøre noe med det. (Fra en som har fantastiske minner fra pappas "julehamburger"). Det kommer nok til å fortsatt være slik at du må lage den type hamburger selv. !!!!!! Vi har også "pappas julehamburger" Anonymous poster hash: f1dee...ad1
*Emma* Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 (endret) Kanskje de fleste liker den sånn Jeg liker ikke når det er ett gigantisk kjøttstykke i midten som på bildene her. Alt for mye kjøtt. Jeg liker at det er litt av alt. Ganske tykke burgere på Fridays er det ikke? Eller spiste jeg en burger (lunsj-servering så den var ganske liten: 130g) på Moments i Moss i helgen. Den var tykk. Og ikke stekt helt gjennom heller. Var veldig saftig og det var tydelig at den var laget av kjøtt de hadde malt selv. ( Litt tykk for min smak- men god.) Endret 1. september 2014 av *Emma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå