sabrina111 Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Hei. Jeg drev og datet på en fyr i 3 uker. Jeg ville vente med sex og det var greit for han. Etter en kveld på byen så kom vi oss hjem og skulle til å ha oss. Jeg hadde mensen, og han spurte etter papir så han kunne tørke fingrene sine da han hadde blod på dem. Jeg var jo litt forvirret og ble irritert da jeg følte at han ødela øyeblikket. Jeg henter toalettpapir, og før jeg vet ordet av det så begynner han å si at han ikke ser noe fremtid i dette, at han ikke har følelser for meg osv. Jeg prøvde da å si at det ikke har gått nok tid ennå og at vi burde gi det litt mer tid. Han var ikke intr. i dette. Vi gikk og la oss. Dagen etter så spør jeg om han mente alt det han sa i natt, og ja han mente det. Vi snakket litt om det, og jeg fortalte han at jeg var skuffet osv. Vi hang sammen hele den dagen selv om han hadde "dumpet" meg. Vi hadde også sex. Etter sexen så fulgte jeg han ut, og da drev han og maste om at han ville bare være venner. Jeg sa klart i fra at jeg ikke kunne være venner med han da jeg liker han mer enn en venn, og at jeg ville holde på og se hva som skjer. Ba han om å ikke ta no mer kontakt med meg og avsluttet alt. Dagen etter så ringer han meg kl. 3 på natta. Lå og sov så fikk ikke tatt tlf. Lørdag så ringte han og ville finne på noe. Dro da hjem til han. Lagde mat, så på film og hadde oss. Jeg var ikke intr. i å overnatte, så dro hjem. På søndag så ringer han meg og vil invitere meg med på konsert. Takket nei. Vi snakket videre og han ville komme innom en tur for en film. Ble så mye kosing. Eneste han gjorde var å daske meg på rompa. Introduserte han også for søsteren min for første gang på søndag. Helt siden vi møttes på Lørdag og hadde oss, så har jeg ikke nevnt noe om det han vil bare være venner. Har prøvd å holde meg vool og se om han forandret mening osv. Men problemet er at jeg vet ikke om han faktisk kanskje liker meg mer enn en venn eller om det bare er vennskap dette går i. For det er alltid han som tar kontakt og vil finne på noe. For eksempel så inviterte han meg for å se på fotball kamp om 2 uker. I Mitt dumme lille hode så tror jeg at hvis jeg gir det mer tid så kommer han til å falle for meg og til slutt bli min. Hva syntes dere jeg burde gjøre?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 hvorfor fortsetter du med dette når han ikke vil noe mer? du kan bare skylde på deg selv her Anonymous poster hash: 99d12...027
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Hmmm... Knuller han de mannlige vennene sine også? Hvis ikke så er dere jo mer enn bare venner. Anonymous poster hash: 91eea...9b0 1
sabrina111 Skrevet 1. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2014 Jeg vet at jeg burde avslutte det hele og at det er lite sjangs for at det kommer til å bli oss to. Men er så vanskelig når man har følelser osv.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Han har jo sagt ifra at han bare vil være venner. Hadde kutta kontakten jeg. Ender jo med at du blir såra. MEN det kan jo hende han begynner å like deg som mer en enn venn om dere finner på mye sammen, men det vet vi jo ikke. Anonymous poster hash: fa246...afc
sabrina111 Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2014 Han har jo sagt ifra at han bare vil være venner. Hadde kutta kontakten jeg. Ender jo med at du blir såra. MEN det kan jo hende han begynner å like deg som mer en enn venn om dere finner på mye sammen, men det vet vi jo ikke. Anonymous poster hash: fa246...afc Han har jo sagt at han liker meg kjempe godt som en person. Og innerst inne så vil jeg gi det 1-2 uker og se om ting forandrer seg osv. Men vet ikke om det er så lurt.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Han har jo sagt at han liker meg kjempe godt som en person. Og innerst inne så vil jeg gi det 1-2 uker og se om ting forandrer seg osv. Men vet ikke om det er så lurt. Ikke ta kontakt på en stund. Man vil ofte ha det man ikke kan få. Anonymous poster hash: fa246...afc
sabrina111 Skrevet 1. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2014 Ikke ta kontakt på en stund. Man vil ofte ha det man ikke kan få. Anonymous poster hash: fa246...afc Pleier aldri å ta kontakt. Er han som ringer\sender meld osv. Fikk melding nå om å bli med på kino..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå