Gå til innhold

Jeg digger Øystein Sunde!!!

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jamila

Jess! Buss med Øystein Sunde på spiller'n. Roadtrip!!!! Jeg er med!!!!!! (og stiller så klart med egne eksemplarer av både den ene og den andre utgivelsen. selv om de fleste kassettene fra 80-tallet er utslitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg digger også Øystein Sunde. Selv om han ikke er representativ for hva jeg ellers liker.

Han er så utrolig dyktig og snerten og intelligent på en fin måte. I tillegg er han verdens kjent som god (en av de beste) gitarspiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja HAN er jo ivertfall helt genial. Også virker han så smart og god også. At det går ann å være så flink på så mange omeråder :o Vi er heldig som har han. Så han på tv2 om dagen og han sjarmerte jo hele bunten av folk i sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på synge-Øystein-Sunde-sanger-busstur! Elsker de tekstene - og mannen er jo vanvittig morsom, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på synge-Øystein-Sunde-sanger-busstur!

Når starter turen? :klappe:

Jeg MÅÅ bare bli med!! :hoppe:

Har vært fan av ham i "alle år"!!!

Tror jeg har alle (nesten?) kasettene/CD-ene han har gitt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinkesmiley: jeg er også i Øystein SUnde fanclubben! I husbukkens tegn fra 1984 er min personlige favoritt. Og da mener jeg hele albumet. Syk 84: legg deg inn på Aker og la blindtarmen gå, blindtarmen gå til værs!

Jeg vil på biltur og synge Øystein Sunde!!!

JA! Syk 84 er stor!!

"Har du eti opium? Meld deg inn i foreningen for et selvstendig og fritt antibiotikum!"

"Og i tavernaen serverer vi i dag keisersnitter - 17,50 for tvillinger"

"Eller bruk nidaroskondomen, med ornamenter, gotiske buer og... "

:hoho::hoho::hoho:

Suzy skal sitte foran i bussen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein Sunde er kjempebra. :)

Samboeren min kan alle de gamle tekstene utenat, og kommer med relevante utdrag i hytt og pine. Helt konge. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere innom og henter meg og?

"For det var ku a'la lumpur og biff a'la Lindstrøm, hjertemassasje og årsgamal tiiiur"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Øystein Sunde er helt topp og karen har smella på rette stedet.

Jeg liker også Lillebjørn Nilsen og Finn Kalvik også jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Buss med Øystein Sunde på spiller'n. Roadtrip!!!! Jeg er med!!!!!! (og stiller så klart med egne eksemplarer av både den ene og den andre utgivelsen. selv om de fleste kassettene fra 80-tallet er utslitt)

Øystein Sunde er konge!! :P

Når dere først er på tur med Øystein over høytaleren,så må dere jo reise innom Skarnes, hvor han bor!

Tipper han hadde blitt overrasket. En buss full av gærne mennesker, som spiller Påsketur på full guffe, over skarnesbroa....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein Sunde er konge!! :P

Når dere først er på tur med Øystein over høytaleren,så må dere jo reise innom Skarnes, hvor han bor!

Tipper han hadde blitt overrasket. En buss full av gærne mennesker, som spiller Påsketur på full guffe, over skarnesbroa....... :wink:

DET vill ejeg nok ikke anbefalt - han er morsom på plate, men visstnok langt i fra det i virkeligheten... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET vill ejeg nok ikke anbefalt - han er morsom på plate, men visstnok langt i fra det i virkeligheten... :-?

Mannen er jo bare sjenert!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det plas til meg på bussen? Jaktprat og Engelsk bil er to av mine favoritter, relatert til mine hobbier kan det ikke sies bedre enn i disse to tekstene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er jo bare sjenert!! :-?

Eh..nei... Det er ikke sjenanse, men SAMMA det - jeg liker musikken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Morn morn, god dag god dag, mitt navn er Ståle Krapyl

Kan dere stoppe på Vipp-Vipp-Vippetangen konditori og ta meg med på bussturen? Det kan jo være kjekt å ha med en bleieskiftarbeider på kne over fisketorget.

Jeg har forresten stått bak Øystein Sunde i polkø! Det gav et par assosiasjoner...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart vi stopper og slenger deg inn - kan være det er en gammel buss så det blir bruktbil samba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...heller det enn trøstesamba...

:ler:

Hm.. sant nok...

Vi kunne jo stoppe på den vegkroa der de serverer "Biff a la lindstrøm og ku a la lumpor..." eller ta danskebåten og se om vi får noe "saus over bordet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vi kunne jo stoppe på den vegkroa der de serverer "Biff a la lindstrøm og ku a la lumpor..."

Der har jeg vært, en gang da vi var på bilferie i min Super SS Rally GT Fasback Hardtop Sprint. Med BMW og solbriller og velfrisert bart kom jeg bak en politimann i sivil i veddeløpsfart... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...