Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:vinkesmiley: jeg er også i Øystein SUnde fanclubben! I husbukkens tegn fra 1984 er min personlige favoritt. Og da mener jeg hele albumet. Syk 84: legg deg inn på Aker og la blindtarmen gå, blindtarmen gå til værs!

Jeg vil på biltur og synge Øystein Sunde!!!

JA! Syk 84 er stor!!

"Har du eti opium? Meld deg inn i foreningen for et selvstendig og fritt antibiotikum!"

"Og i tavernaen serverer vi i dag keisersnitter - 17,50 for tvillinger"

"Eller bruk nidaroskondomen, med ornamenter, gotiske buer og... "

:hoho::hoho::hoho:

Suzy skal sitte foran i bussen!

Jess! Buss med Øystein Sunde på spiller'n. Roadtrip!!!! Jeg er med!!!!!! (og stiller så klart med egne eksemplarer av både den ene og den andre utgivelsen. selv om de fleste kassettene fra 80-tallet er utslitt)

Øystein Sunde er konge!! :P

Når dere først er på tur med Øystein over høytaleren,så må dere jo reise innom Skarnes, hvor han bor!

Tipper han hadde blitt overrasket. En buss full av gærne mennesker, som spiller Påsketur på full guffe, over skarnesbroa....... :wink:

Øystein Sunde er konge!! :P

Når dere først er på tur med Øystein over høytaleren,så må dere jo reise innom Skarnes, hvor han bor!

Tipper han hadde blitt overrasket. En buss full av gærne mennesker, som spiller Påsketur på full guffe, over skarnesbroa....... :wink:

DET vill ejeg nok ikke anbefalt - han er morsom på plate, men visstnok langt i fra det i virkeligheten... :-?

Annonse

Gjest Anonymous

Morn morn, god dag god dag, mitt navn er Ståle Krapyl

Kan dere stoppe på Vipp-Vipp-Vippetangen konditori og ta meg med på bussturen? Det kan jo være kjekt å ha med en bleieskiftarbeider på kne over fisketorget.

Jeg har forresten stått bak Øystein Sunde i polkø! Det gav et par assosiasjoner...

:ler:

Annonse
Gjest Anonymous
Vi kunne jo stoppe på den vegkroa der de serverer "Biff a la lindstrøm og ku a la lumpor..."

Der har jeg vært, en gang da vi var på bilferie i min Super SS Rally GT Fasback Hardtop Sprint. Med BMW og solbriller og velfrisert bart kom jeg bak en politimann i sivil i veddeløpsfart... :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...