Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt sant... Jeg faller sånn for språklekinga hans. han vrir og vender på ordene og leker med nye vendinger hele tida. Det er så genialt!

*synger* "Det var det året det var så bratt, da var det spiseplikt på Briskebytrikken. Jeg hoppa rundt og sto mens jeg satt og spiste får-ikål og snubla mens jeg datt... " *trekker pusten*

:hoho:

Annonse

Øystein Sunde alene er bedre - selv om Gitarkameratene også er fornøyelige..

(... jeg var på Øvrevoll.. det var et syn å se på alle hestene som fløy rundt og var nakne.. for ingen hadde mer enn de behøvde å ha på seg når de løp...

:sjarmor: ... det dukker opp)

1001 Fnatt - den er morsom også, men jeg har ikke hørt hele den...

Kjøpe samleplate av ham også.. Mye bra der ja.

Kusina mi og jeg tilbrakte en hel fest med å resitere Påsketur etter hukommelsen (ikke gøy for noen andre enn oss...) :ler:

Annonse

*Synger mer*

"For Kåre og (husker ikke navn) og reidar og jeg, som sku' på hytta til tanta til Kåre's tjei - for hu var grei

Vi pakka bilen på torsdag kveld, for hytta til tanta lå på Storefjell, bak et svært hotell, som ingen visst navnet på og ikke hvor det lå og ingen hadde kart for det tenkte visst ingen på...

Men vi skulle på påsketur..." :digge:

Annonse
Gjest Jamila

:vinkesmiley: jeg er også i Øystein SUnde fanclubben! I husbukkens tegn fra 1984 er min personlige favoritt. Og da mener jeg hele albumet. Syk 84: legg deg inn på Aker og la blindtarmen gå, blindtarmen gå til værs!

Jeg vil på biltur og synge Øystein Sunde!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...