Suzy Skrevet 6. juli 2004 #1 Del Skrevet 6. juli 2004 Hørte akkurat "Det året det var så bratt" på Reiseradioen og ble så GLAD!! "Av alle vinder jeg har seilt i, er motvind den verste å seile med og av alle køer jeg har stått i, er polkø" At det går an! *tørker lattertårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 6. juli 2004 #2 Del Skrevet 6. juli 2004 Enig. Han har geniale tekster. Virkelig. Blir også i godt humør av å høre hans musikk. Han høres glad ut når han synger synes jeg. Smittsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Helt sant... Jeg faller sånn for språklekinga hans. han vrir og vender på ordene og leker med nye vendinger hele tida. Det er så genialt! *synger* "Det var det året det var så bratt, da var det spiseplikt på Briskebytrikken. Jeg hoppa rundt og sto mens jeg satt og spiste får-ikål og snubla mens jeg datt... " *trekker pusten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #4 Del Skrevet 6. juli 2004 .. og takk skal du ha.. så må jeg grave i hodet for å finne resten av teksten... som har ligget "bortgjemt" siden 70-tallet eller noe sånt.. :evil: Men jeg er enig.. han har noen aldeles fantastiske tekstern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juli 2004 "Ja du hører vel det, du som er stum sa mannen til den blinde mærra, mens Sinsentrikken sto på Østbanen og mumla gåsegg" *Suzy hjelper Billis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #6 Del Skrevet 6. juli 2004 Han er morsom. Gitarkameratene sammen, med Halvdan Sivertsen i spissen, er derimot enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juli 2004 Han er morsom. Gitarkameratene sammen, med Halvdan Sivertsen i spissen, er derimot enda bedre! Nix! Gitarkameratene har ikke nhoe å stille opp mot de tidliger Sunde-platene.. sjøl om de er morsomme de og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #8 Del Skrevet 6. juli 2004 Øystein Sunde alene er bedre - selv om Gitarkameratene også er fornøyelige.. (... jeg var på Øvrevoll.. det var et syn å se på alle hestene som fløy rundt og var nakne.. for ingen hadde mer enn de behøvde å ha på seg når de løp... ... det dukker opp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 6. juli 2004 Vi hadde "Det året det var så bratt" plata hjemme da jeg var liten - jeg har den fremdeles og jeg kan hele greia mer eller mindre på rams... Ordspill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #10 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg og. - og kunne sangene ... men de har "støvet litt bort".... tror det var den første platen jeg kjøpte meg .. (evt. så var det "På Stengrunn".. sanger av Rudolf Nilsens dikt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 6. juli 2004 1001 Fnatt - den er morsom også, men jeg har ikke hørt hele den... Kjøpe samleplate av ham også.. Mye bra der ja. Kusina mi og jeg tilbrakte en hel fest med å resitere Påsketur etter hukommelsen (ikke gøy for noen andre enn oss...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #12 Del Skrevet 6. juli 2004 synes jeg hører dere (Påååsketur ... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 6. juli 2004 *synger* ... ingeting er som påsketur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #14 Del Skrevet 6. juli 2004 .. ingenting er som påsketuuur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 6. juli 2004 *Synger mer* "For Kåre og (husker ikke navn) og reidar og jeg, som sku' på hytta til tanta til Kåre's tjei - for hu var grei Vi pakka bilen på torsdag kveld, for hytta til tanta lå på Storefjell, bak et svært hotell, som ingen visst navnet på og ikke hvor det lå og ingen hadde kart for det tenkte visst ingen på... Men vi skulle på påsketur..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #16 Del Skrevet 6. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 6. juli 2004 :bukke: Man er da fan, må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. juli 2004 #18 Del Skrevet 6. juli 2004 ... det finnes en dobbelt-cd med Øystein Sundes beste - den anbefales virkelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 6. juli 2004 Hadde den på kasett tidligere - utrolig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 6. juli 2004 #20 Del Skrevet 6. juli 2004 :vinkesmiley: jeg er også i Øystein SUnde fanclubben! I husbukkens tegn fra 1984 er min personlige favoritt. Og da mener jeg hele albumet. Syk 84: legg deg inn på Aker og la blindtarmen gå, blindtarmen gå til værs! Jeg vil på biltur og synge Øystein Sunde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå