Gå til innhold

Eksplodert med kviser i ansiktet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig de siste 4 dagene! Ser ut som jeg har vannkopper i hele ansiktet. Har litt kvise fra før. Ikke mensen enda.

Anonymous poster hash: 3ac11...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det et par ganger. Da er det oftest i forbindelse med stress. Kan det være tilfelle for deg også? Eller kanskje det er en allergisk reaksjon på hudepleie/make-up?Det kan komme helt plutselig.

Skrevet

Plutselig de siste 4 dagene! Ser ut som jeg har vannkopper i hele ansiktet. Har litt kvise fra før. Ikke mensen enda.

Hva har du gjort i det siste da?

-Er du syk/på vei til å bli syk?

-Stresset (kanskje skolestart?)

-Har du spist noe nytt og uvant (spesielt: ferdigmat, sukker, svin og lettprodukter)

-Byttet hudpleieprodukter?

Det over er triggere og vanlige grunner. Også komboer som høyt inntak av sukker+stress vil føre til en kviseoppblomstring hos mange.

Om kvisene har slått ut de siste 4 dagene ville jeg sett på de 3 ukene før de siste 4 dagene. Såpass lang tid kan et utbrudd ta.

Anonymous poster hash: f8bd8...2ef

Skrevet

Har opplevd det et par ganger. Da er det oftest i forbindelse med stress. Kan det være tilfelle for deg også? Eller kanskje det er en allergisk reaksjon på hudepleie/make-up?Det kan komme helt plutselig.

Takk for svar, det er nok stress! Mye styr med jobb og privatist.

Skrevet

Hva har du gjort i det siste da?

-Er du syk/på vei til å bli syk?

-Stresset (kanskje skolestart?)

-Har du spist noe nytt og uvant (spesielt: ferdigmat, sukker, svin og lettprodukter)

-Byttet hudpleieprodukter?

Det over er triggere og vanlige grunner. Også komboer som høyt inntak av sukker+stress vil føre til en kviseoppblomstring hos mange.

Om kvisene har slått ut de siste 4 dagene ville jeg sett på de 3 ukene før de siste 4 dagene. Såpass lang tid kan et utbrudd ta.

Anonymous poster hash: f8bd8...2ef

Tror nok det er stress, men det har jeg bare stresset med den siste uken... :) Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...