AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Plutselig de siste 4 dagene! Ser ut som jeg har vannkopper i hele ansiktet. Har litt kvise fra før. Ikke mensen enda.Anonymous poster hash: 3ac11...93b
Sandie Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Har opplevd det et par ganger. Da er det oftest i forbindelse med stress. Kan det være tilfelle for deg også? Eller kanskje det er en allergisk reaksjon på hudepleie/make-up?Det kan komme helt plutselig.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Plutselig de siste 4 dagene! Ser ut som jeg har vannkopper i hele ansiktet. Har litt kvise fra før. Ikke mensen enda.Anonymous poster hash: 3ac11...93b Hva har du gjort i det siste da? -Er du syk/på vei til å bli syk? -Stresset (kanskje skolestart?) -Har du spist noe nytt og uvant (spesielt: ferdigmat, sukker, svin og lettprodukter) -Byttet hudpleieprodukter? Det over er triggere og vanlige grunner. Også komboer som høyt inntak av sukker+stress vil føre til en kviseoppblomstring hos mange. Om kvisene har slått ut de siste 4 dagene ville jeg sett på de 3 ukene før de siste 4 dagene. Såpass lang tid kan et utbrudd ta. Anonymous poster hash: f8bd8...2ef
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Har opplevd det et par ganger. Da er det oftest i forbindelse med stress. Kan det være tilfelle for deg også? Eller kanskje det er en allergisk reaksjon på hudepleie/make-up?Det kan komme helt plutselig. Takk for svar, det er nok stress! Mye styr med jobb og privatist.Anonymous poster hash: 3ac11...93b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Hva har du gjort i det siste da? -Er du syk/på vei til å bli syk? -Stresset (kanskje skolestart?) -Har du spist noe nytt og uvant (spesielt: ferdigmat, sukker, svin og lettprodukter) -Byttet hudpleieprodukter? Det over er triggere og vanlige grunner. Også komboer som høyt inntak av sukker+stress vil føre til en kviseoppblomstring hos mange. Om kvisene har slått ut de siste 4 dagene ville jeg sett på de 3 ukene før de siste 4 dagene. Såpass lang tid kan et utbrudd ta.Anonymous poster hash: f8bd8...2ef Tror nok det er stress, men det har jeg bare stresset med den siste uken... Takk for svar.Anonymous poster hash: 3ac11...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå