Gå til innhold

Flere som ikke har fått skattepengene ennå?

18 stemmer

1. 1. Har du fått skattepengene (restultate på skatteoppgjør)?

• Ja, fikk til gode eller baksmell
      11
    • Nei, venter fortsatt
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke har fått skattepengene ennå?

Anonymous poster hash: 2bf9e...49d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skattepengene blir utbetalt i flere omganger. Garantert flere enn deg som ikke har fått. Alle som leverer selvangivelsen elektronisk, skal få pengene utbetalt i juni. Så siden du ikke har fått dem så er nok det fordi du ikke leverte selvangivelsen din elektronisk

Skrevet

Eller de som har et spesielt skatteoppgjør slik som meg f.eks. Jeg fikk det forrige uke, men får det ikke utbetalt før om 2-3 uker stod det.

Skrevet

Skattepengene blir utbetalt i flere omganger. Garantert flere enn deg som ikke har fått. Alle som leverer selvangivelsen elektronisk, skal få pengene utbetalt i juni. Så siden du ikke har fått dem så er nok det fordi du ikke leverte selvangivelsen din elektronisk

Dette er tull! Alle kan, uansett om de leverer elektronisk eller ikke, bli sjekket ekstra. Og da kommer oppgjøret senere.

Ikke spre informasjon du ikke aner døyten om, er så lei av feilinformasjon fra idioter på nett.

Anonymous poster hash: fc399...721

• Liker 3
Skrevet

venter her også. levert elektronisk, men var noen endringer på den. Så spørs om det er derfor den kommer så sent..

Anonymous poster hash: db12d...29c
Gjest Blondie65
Skrevet

Leverte også elektronisk, men er næringsdrivende. I fjor fikk jeg tidlig og i år aner jeg ikke når jeg får det.

Skrevet

Dette er tull! Alle kan, uansett om de leverer elektronisk eller ikke, bli sjekket ekstra. Og da kommer oppgjøret senere.

Ikke spre informasjon du ikke aner døyten om, er så lei av feilinformasjon fra idioter på nett.

Ikke kall meg en idiot!!! Det har du absolutt ingen rett til!! Du er da feig som ikke tør å tilkjennegi hvem du er bare fordi du hetser meg? Jeg har lest det at alle som leverer elektronisk får det i juni, så hvis dette ikke er tilfelle, men bare er tull, så får du hetse de som kommer med sånne påstander for da er det de som gir ut feil informasjon.

Skrevet

Aner ikke når jeg får mitt heller. Leverte med utsettelse og er vel litt ekstra arbeid.

Anonymous poster hash: ed44b...f9f
Gjest Blondie65
Skrevet

Ikke kall meg en idiot!!! Det har du absolutt ingen rett til!! Du er da feig som ikke tør å tilkjennegi hvem du er bare fordi du hetser meg? Jeg har lest det at alle som leverer elektronisk får det i juni, så hvis dette ikke er tilfelle, men bare er tull, så får du hetse de som kommer med sånne påstander for da er det de som gir ut feil informasjon.

Men det er feilinformasjon du kommer med. Det er slutt på at alle får samtidig og det er også slutt på at det var to oppgjør - et i juni og et i oktober. Ergo er det feilinformasjon du sprer. Enig i at det ikke er kjekt eller nødvendig å kalle folk idiot - men din bombastiske påstand var nok forklaringen til det.

Som flere har påpekt: mange som har levert elektronisk - inkludert meg selv - har ikke fått noe oppgjør enda. Kjenner en annen som også driver næring og leverte elektronisk. Vedkommende fikk sitt oppgjør i juli. Ergo er det ingen 100 % logikk lenger i dette.

Skrevet

Men det er feilinformasjon du kommer med. Det er slutt på at alle får samtidig og det er også slutt på at det var to oppgjør - et i juni og et i oktober. Ergo er det feilinformasjon du sprer. Enig i at det ikke er kjekt eller nødvendig å kalle folk idiot - men din bombastiske påstand var nok forklaringen til det.

Som flere har påpekt: mange som har levert elektronisk - inkludert meg selv - har ikke fått noe oppgjør enda. Kjenner en annen som også driver næring og leverte elektronisk. Vedkommende fikk sitt oppgjør i juli. Ergo er det ingen 100 % logikk lenger i dette.

Jeg sa ikke at alle får samtidig. De som leverer elektronisk ja, etter hva jeg visste, men det er fortsatt ikke alle som gjør det. At det ikke lenger er to oppgjør er jeg fullstendig klar over.

Gjest Blondie65
Skrevet

Her er hva du skrev. Ingen rom for nyanser - du bare slår fast at dersom man ikke har fått oppgjøret nå er det fordi man ikke har levert elektronisk.

Ergo feilinformasjon.

Skrevet

Her er hva du skrev. Ingen rom for nyanser - du bare slår fast at dersom man ikke har fått oppgjøret nå er det fordi man ikke har levert elektronisk.

Ergo feilinformasjon.

Er det nødvendig å blåse det så voldsomt opp?

Skrevet

Leverte elektronisk, men er gift med en selvstendig næringsdrivende. Kun noen få uker siden oppgjøret vårt var ferdig, så det tar nok litt tid før pengene kommer ennå.

Anonymous poster hash: 8160f...b7b

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Er det nødvendig å blåse det så voldsomt opp?

Hva mener du med det? En bruker påpeker at du feilinformerer, du blir veldig sint pga det og kommenterer det fremfor å la det passere i stillhet eller gjøre oppmerksom på at du tok feil. Så prøver du nå å fortelle at du sa noe annet enn det du sa, og nå er det jeg som blåser det opp?

Er en smule uhederlig å diskutere på den måten, men la gå, la oss endelig avslutte dette sidesteget i debatten.

Endret av Blondie65
Skrevet

For å gjøre rett rett, idioter er skrevet i flertall. Så det er ikke kun det jeg gikk på. Og jeg er lei av feilinformasjon på nett ja. Folk som bombastisk slår fast noe uten å ha anelse om hva de skriver om.

En annen sak, jeg hetser ikke. Og jeg skriver alltid som anonym - uansett hva jeg skriver om.

Skrevet

Jeg leverte elektronisk. Er ebruker og skal få penger til gode, men ingenting har kommet ennå.

TS

• 2 uker senere...
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har fått mitt oppgjør i dag. Og får pengene på konto om noen uker.

Skrevet

Venter fortsatt på oppgjør. Ringte og spurte om jeg hadde gjort noe feil siden jeg leverte næringsoppgave for et firma som har ligget brakk i to år.

Fikk beskjed om at etter hva han kunne se var alt iorden, men saksbehandleren hadde ikke fått sett på den enda og at det var maaange foran meg som skulle behandles først.

Ja ja håper på at jeg slipper baksmell.

Anonymous poster hash: c0582...7d2
Skrevet

Jeg har levert elektronisk, kun to små endringer og er vanlig lønnsmottaker, har ikke fått noe enda, og ikke hørt noe fra skatteetaten heller. Men det kommer nok etterhvert :)

Skrevet

Fikk bekreftelse i går om at mitt oppgjør er klar og pengene er på vei. Blir 6000 kr til gode.

Endelig.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...