Gå til innhold

Alkoholfritt bryllup?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har nettopp bestemt at vi ikke skal servere alkohol i bryllupet vårt. Dette mest fordi det er en del som ikke drikker men også fordi vi ikke helt gidder.

Vi har derimot printer ut en barmeny slik at gjestene selv kan gå å kjøpe den alkoholen de måtte ønske.

Da er det vel rett og slett fordi dere ikke ønsker å spandere alkohol på gjestene.

Anonymous poster hash: 30bd7...813

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel rett og slett fordi dere ikke ønsker å spandere alkohol på gjestene.Anonymous poster hash: 30bd7...813

..noe jeg syns er helt ok og et like fair alternativ i forhold til å spandere alkohol på gjestene. Jeg har i allefall ikke tenkt å ha åpen bar om jeg skal gifte meg fremover. Ser for meg typ velkomstchampis, vin/øl til maten og enten baileys eller gognac til kaffen. Det skal i allefall ikke være mulig at gjestene mine drikker seg sørpe. Da går familiemedlemmene mine meg på nervene.

Skrevet

Tydelig at ikke mange her er fra sør eller vestlandet. Første gang jeg var i et bryllup hvor det BLE servert alkohol, fikk jeg helt sjokk.

De alternativene jeg har likt best i voksen alder er hvor servitørene har en flaske vin med alkohol og en flaske uten i hånda, og sjenker uten fuzz det gjesten ønsker.

Videre har jeg satt pris på litt stil, og ikke soloflasker på bordet, de gangene det har vært helt alkoholfritt.

Skrevet

Det er mange som sier at de ikke drikker så mye, men det er godt med et glass vin til maten. Da kan man jo servere alkoholfri vin, hvis det er smaken og ikke rusen de er ute etter. Det florerer av potensielle alkoholikere i dette landet, takket være den nye vinkulturen.

Synes alkoholfritt bryllup høres veldig hyggelig ut faktisk :D

Anonymous poster hash: 1aaf2...24e

Du vet iingenting om hverken vin eller alkoholfri vin. Derfor er kommentaren din ganske uten verdi.

Anonymous poster hash: 78213...62f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...