AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Har noen anbefalinger til sportsdrikk? Anonymous poster hash: 15665...5cd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 High5 Anonymous poster hash: 39a30...f95
Wiggins Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 I hva slags konkurranse skal du bruke sportsdrikk? Jeg antar at du ikke skal bruke den på trening. Selv bruker jeg aldri sportsdrikk på trening, det ødelegger tenna å få konstant påfyll med sukker og syre. Hvis det ikke er noe superlang konkurranse (Iron Man triathlon?), er det ikke så farlig hvilken av de forskjellige du velger. Skal du løpe eller sykle langt, og særlig hvis du skal gjøre det flere dager på rad, begynner det å bli viktigere hvilken variant du velger. Jeg har møtt flere som skryter av Multipower, men jeg har aldri prøvd den selv. For meg er det viktigst at jeg liker smaken. Av en eller annen grunn kommer nesten alle med smaksvariantene appelsin eller sitron, da blir jeg fort sur i magen, særlig hvis det er et lengre sykkelritt. Powerade har en variant med smak av skogsbær, og Isostar sin appelsin smaker egentlig mer skogsbær enn appelsin. Jeg savner virkelig gode gamle XL1 med blåbærsmak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå