AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg er oppvokst med brødskiver til frokost, men etter 2 timer på jobb blir jeg sulten igjen. Har ikke en jobb så jeg bare kan spise når jeg vil. I det siste har jeg spist knekkebrød i stedet, og merker at det hjelper, men jeg blir så fort lei av å spise det samme hele tiden, så trenger tips til noe jeg kan varierer med. Noe som går kjapt å lage på morningen. Havregryn og müsli er utelukket. Noen klarer seg på en yoghurt frem til lunsj, men jeg må ha noe å SPISE Anonymous poster hash: 6cb45...781
FitnessIna Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Jeg lager det samme hver morgen for tiden - jeg steker eggerøre i smør (gjerne 3-4 egg), og ved siden av har jeg to riskaker med 100gram kyllingskinke og litt philadelphia light, samt grønnsaker. Proteiner holder deg ofte mett lengre, og det er mye proteiner både i egg og skinke.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Egg. Kokte, omelett, eggerøre etc. Med en håndfull nøtter, bær eller paprika til og en kopp te eller kaffe. Yoghurt (ikke lav-fett) med bær, nøtter/frø, kanel og evt. litt honning. Rester fra middag, f.eks et stykke kjøtt med nøtter. Generelt metter proteiner og fett mer enn raske karbs, som brød slik du nevner. Anonymous poster hash: 47c4d...31a 1
tunaen Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Hva med å bake pizzasnurrer? De kan du legge i fryser og ta til tining kvelden før, så bare hiver du i mikroen om morgenen. Høres ikke så sunt ut, men går jo an å lage sunt grøt er jo også noe. Havregrøt blir sikkert foreslått, men fløyelsgrøt f.eks. Da jeg gikk på lavkarbo, brukte jeg å lage fløtegrøt kvelden før. Så varma jeg det om morran
Purple Diamond Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Egg holder meg mett lenge! F.eks. eggerøre av 3-4 egg og røkelaks ved siden av. Eggerøre, spekeskinke, tomat og avokado er også veldig godt 1
Gjest _LilleMy Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Havregrøt! https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwb-9RbfSceyCd0MmMlsANGrxEYV1S7CfPaHy3ryMldfgX-AceGw Denne lages på 2-3 minutter i mikroen, og da er jeg mett leenge Egg metter også lenge. Speilegg eller eggerøre går jo også an å ha på brødskiver.
KaDust Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Egg, omelett eller sånne ting, avocado og kjøtt på knekkebrød/brødskiver gjør at jeg holder meg mett lenge. Eller så tar jeg gjerne en smoothie til knekkebrødene og veksler på hva jeg har på. Hvorfor ikke havregrøt? Det holder deg jo skikkelig mett, også er det ekstremt godt med eple og kanel på. - Chiapudding - Granola - Bananpannekaker - Proteinpannekaker - Sanwich - Toast - Salat Det som tar tid å lage kan du bare lage kvelden før og oppbevare i kjøleskapet.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Spis havregrøt til frokost(honning i stedet for sukker!), holder deg mett lengre, så kan du ha med yoghurt, omelett, brødskiver/knekkebrød, salat, pizza snurrer/muffins eller lunsjbrød, med på jobb:) Anonymous poster hash: f4717...b9c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Hvorfor ikke havregrøt? Det holder deg jo skikkelig mett, også er det ekstremt godt med eple og kanel på. - Chiapudding - Granola - Bananpannekaker - Proteinpannekaker - Sanwich - Toast - Salat Det som tar tid å lage kan du bare lage kvelden før og oppbevare i kjøleskapet. Jeg har prøvd å venne på meg havregrøt, med all slags tilbehør, men jeg klarer det ikke. Det metter ja, men det er ikke verdt å trøkke i seg denne pappmasjen kl.0700. Har mest lyst til å kaste opp. Så nei, ikke havregrøt/gryn Hmm, egg er et godt tips. Orker ikke å lage det på morran, men det holder seg jo i kjøleskap over natta Elsker eggerøre og laks. Men det er liksom en "lunsjrett" i hodet mitt. Må vende på tankegangen tror jeg Anonymous poster hash: 6cb45...781
KaDust Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Jeg har prøvd å venne på meg havregrøt, med all slags tilbehør, men jeg klarer det ikke. Det metter ja, men det er ikke verdt å trøkke i seg denne pappmasjen kl.0700. Har mest lyst til å kaste opp. Så nei, ikke havregrøt/gryn Hmm, egg er et godt tips. Orker ikke å lage det på morran, men det holder seg jo i kjøleskap over natta Elsker eggerøre og laks. Men det er liksom en "lunsjrett" i hodet mitt. Må vende på tankegangen tror jeg Anonymous poster hash: 6cb45...781 Skjønner. Eggerøre og laks er absolutt en frokost-rett, selvom det er godt både til brunsj og lunsj også. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Havregryn med yoghurt. Da blir havregrynet ganske godt. Anonymous poster hash: f99e9...820
Gjest constance90 Skrevet 1. september 2014 #12 Skrevet 1. september 2014 Har forelska meg i cottage cheese med bringebær! Holder meg god og mett lenge
Purple Diamond Skrevet 1. september 2014 #13 Skrevet 1. september 2014 Jeg har prøvd å venne på meg havregrøt, med all slags tilbehør, men jeg klarer det ikke. Det metter ja, men det er ikke verdt å trøkke i seg denne pappmasjen kl.0700. Har mest lyst til å kaste opp. Så nei, ikke havregrøt/gryn Hmm, egg er et godt tips. Orker ikke å lage det på morran, men det holder seg jo i kjøleskap over natta Elsker eggerøre og laks. Men det er liksom en "lunsjrett" i hodet mitt. Må vende på tankegangen tror jeg Anonymous poster hash: 6cb45...781 Eggerøre og laks er kjempegodt til frokost! Jeg blir selv ofte lei av brød og knekkebrød, så greit å ha noe å variere med. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #14 Skrevet 1. september 2014 Eggerøre og laks er kjempegodt til frokost! Jeg blir selv ofte lei av brød og knekkebrød, så greit å ha noe å variere med. Spiser du "bare" eggerøre og laks da? Ikke brød i tillegg? Anonymous poster hash: 6cb45...781
Purple Diamond Skrevet 1. september 2014 #15 Skrevet 1. september 2014 Spiser du "bare" eggerøre og laks da? Ikke brød i tillegg?Anonymous poster hash: 6cb45...781 Jepp, bare eggerøre og laks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå