Gjest Lilleulv Skrevet 6. juli 2004 #1 Del Skrevet 6. juli 2004 Nå er det bare 11 dager til vi skal hente vår lille valp, Nemi. Hun er en svart portugisisk vannhund. Gleder meg så utrolig!!! Måtte bare fortelle det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 6. juli 2004 #2 Del Skrevet 6. juli 2004 Gratulerer! Skjønner godt at du gleder deg veldig. Det husker jeg at jeg gjorde da jeg fikk min. Gratulerer med flott navn også! Du får oppdatere om 11 dager da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Gratulerer! Jeg er misunnelig... Jeg hadde en valp de første 6 ukene av livet hans for mange år siden, og det var utrolig koselig. Forbered deg på masse oppmerksomhet når dere er ute og trener på å gå i bånd, blant annet... Den lille, ufattelig søte bollen som ikke skjønner stort, men som fatter det hele litt etter litt, - populært skue for alle mulige damer i alle aldre (hund MÅ være verdens beste sjekketriks for menn! Jeg opplevde at alt fra kassadamer til kvinnelige servitører løp ut fra butikken/restauranten for å se og klappe på... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. juli 2004 #4 Del Skrevet 6. juli 2004 Kan tenke meg du gleder deg ja.. Grattis.. Skal hente vår i morra vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 6. juli 2004 #5 Del Skrevet 6. juli 2004 Så heldig du er:) Håper vi får se bilder når nurket er i hus!!! Hundevalper er noe av det aller søteste som finnes Vi har en Tibetansk spaniel (aka lita gneldrebikkje), men han var det søteste som fantes når han var pitteliten valp, uten hår under magen og med altfor stor hud *stjerner i øya* Han er fortsatt verdens søteste lille ting, men nå er han da voksen (om enn ikke stor;) ) og generellt en koseklump. Men tror vel valp er bedre sjekketriks enn hund i seg selv, og da hjelper det lite iom at hunden er voksen mye lenger enn den er valp:) Lykke til med "bissevoven" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. juli 2004 #6 Del Skrevet 7. juli 2004 Gratulerer! Håper du legger ut bilde i albumet av den skjønne. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 9. juli 2004 #7 Del Skrevet 9. juli 2004 Gratulerer og lykke til med valpen! Har valp i huset jeg også nå. Det er slitsomt, men utrolig morsomt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. juli 2004 #8 Del Skrevet 14. juli 2004 3 dager igjen... :o jeg vil hente valpejenta mi nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 18. juli 2004 #9 Del Skrevet 18. juli 2004 Nå har Nemi kommet hjem!! Har lagt ut et bilde i albumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. juli 2004 #10 Del Skrevet 18. juli 2004 Ååh, såå nydelig. Lykke til med lille Nemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå