Gå til innhold

Snart valp

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Nå er det bare 11 dager til vi skal hente vår lille valp, Nemi. Hun er en svart portugisisk vannhund. Gleder meg så utrolig!!! Måtte bare fortelle det :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Skjønner godt at du gleder deg veldig. Det husker jeg at jeg gjorde da jeg fikk min. Gratulerer med flott navn også! Du får oppdatere om 11 dager da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer!

Jeg er misunnelig...

Jeg hadde en valp de første 6 ukene av livet hans for mange år siden, og det var utrolig koselig.

Forbered deg på masse oppmerksomhet når dere er ute og trener på å gå i bånd, blant annet... :wink:

Den lille, ufattelig søte bollen som ikke skjønner stort, men som fatter det hele litt etter litt, - populært skue for alle mulige damer i alle aldre (hund MÅ være verdens beste sjekketriks for menn! Jeg opplevde at alt fra kassadamer til kvinnelige servitører løp ut fra butikken/restauranten for å se og klappe på... :ler:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er:)

Håper vi får se bilder når nurket er i hus!!!

Hundevalper er noe av det aller søteste som finnes :)

Vi har en Tibetansk spaniel (aka lita gneldrebikkje), men han var det søteste som fantes når han var pitteliten valp, uten hår under magen og med altfor stor hud *stjerner i øya*

Han er fortsatt verdens søteste lille ting, men nå er han da voksen (om enn ikke stor;) ) og generellt en koseklump.

Men tror vel valp er bedre sjekketriks enn hund i seg selv, og da hjelper det lite iom at hunden er voksen mye lenger enn den er valp:)

Lykke til med "bissevoven"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Håper du legger ut bilde i albumet av den skjønne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer og lykke til med valpen!

Har valp i huset jeg også nå. Det er slitsomt, men utrolig morsomt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...