Gå til innhold

Sprit


Thomas

Anbefalte innlegg

Hørte på radioen i dag at omsettningen av sprit har gått oppmed 11 prosent det siste året.

Drikker dere sprit? Hos meg blir det helst vin og øl, men pleier å kjøpe en flaske whisky el. cognac når jeg er ute og reiser. Ikke så ofte, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Drikker av og til Hooch og Bacardi`s Breezer. Og en kald pils er dritgodt.

Men nå holder jeg meg unna alkohol da jeg er gravid, vil ikke skade den lille.

Cognac har den verste lukten jeg vet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Drikker sjelden sprit, mer glad i vin og øl, hvor vin er den definitive favoritten!

Men ingenting er som en kald og god gin & tonic, selv om det var lenge siden jeg drakk det sist. Går på smertestillende til vanlig og må derfor være forsiktig med spriten, ellers går det galt! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper sprit hvis jeg skal på festligheter!

Liker å mikse forskjellige drinker, så da er vodka en god basis.

Men er egentlig et øl menneske jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker for det meste rødvin, men jeg kan mixse litt drinker hvis jeg er eller har voirspiel. Absolutt Mandarin er min favoritt, men den har jeg bestandig kjøpt på taxfree. Tror faktisk ikke jeg har kjøpt en eneste flaske sprit i Norge. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke av og til sprit hvis jeg er i humør til det, av og til har vi drink vorspiel med mange typer essenser og lager kjempegode drinker.som sex on the beach som er min favoritt

I det siste har jeg fått dilla på vodka og Fanta Exotic, nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått "dilla"på å prøve nye drinker!

Det finnes så masse godt og spennende...

Har tidligere vært stor tilhenger av Vodka Russian, Vodka Battery og Long Island Icetea...

Satser på at hvis jeg får prøvd en ny drink hver uke, så har jeg skikkelig peiling om ikke så alt for lenge....

Men det er ute på byen. Hjemme går det mest på øl og vin... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Drikker bare sprit når jeg skal drikke jeg. Øl spyr jeg av, og vin får jeg ikke ned.. Den beste spriten du kan få er Absolute Mandarin (som smaker mandarin) og blande med Fanta Exotic... Det er bare så sinnsykt godt!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...