AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Hei Jeg lurer litt på hvor dere sette grensen for hvem dere inviterer? hva er liksom ok, f.eks jeg har 1 onkel og tante med 2 kusiner. er det greit og bare invitere kusinene? har ikke sett min onkel på ca 8 år... mammas nye mann, har 4 barn med følge. mannen skal self komme, hans barn har jeg litt kontakt med 2, men aldri møtt deres kjære. kan man invitere 2 av 4 søsken uten følge?? eller ta 4 søsken uten følge? eller må man ta alle 8? hva med folk var i bryllup til for 5 år siden, som bor i byen bryllupet avholdes, men ikke har noe kontakt med nå. har flere slike dilemmaer...og ikke verdens største familie. men ønsker jo å ha min kjære og nære der..og ikke så mange som er begge deler faktisk hehe hadde man hatt ubegrenset med midler så hadde jeg invitert hele røkla for det er det "rette", men det har vi ikke....... hva tenker dere? hva har dere gjort i lignende situasjoner? TS Anonymous poster hash: 55755...a0f
ekkoet Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Dere må sette en grense på max XX-personer. Så er det å sette opp en rangert liste med hvem som skal være med. Sett opp hele listen, til og med de som nok kommer til å havne utenfor tilslutt. Og som sagt ranger. Første halvdel av listen pleier å være enkel, andre er vanskelig. Inviterer du han så må du invitere henne osv. Finner dere en naturlig linje i nærheten av tallet dere har sagt må dere vurdere å flytte antallet dit, enten ved å utvide eller innskrenke antallet. Det er ikke lett, og i noen grupper vil det være vanskelig eller nesten umulig. 1
Millimani Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Hva er det snakk om her? Er det bryllup det er snakk om?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Jeg ville bare invitert de jeg vil og ingen andre. Vi angrer veldig på at vi inviterte alle kun i frykt for at noen skulle bli fornærmet... Nå har vi masse gjester som kommer som vi ikke egentlig ønsker å spandere kuvertprisene på... Anonymous poster hash: 0b099...954 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Du bør invitere alle stesøskene dine. Blir fort dårlig stemning innad i familien om bare noen blir invitert. Anonymous poster hash: f5ef7...111 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Jeg skal invitere foreldre mine, foreldrene hans, mine søsken med familiene, et min vennine med familien og hans 3 venner med familiene. Anonymous poster hash: d200a...8e4
Jiffi Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Hva er det snakk om her? Er det bryllup det er snakk om? bryllup ja..
Millimani Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Aah...litt treg i oppfattelsen. Den lå jo faktisk på bryllups-forumet jeg bare tok den fra de ti sist posta innleggene... 1
melatonin Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Dette er helt opp til brudeparet. Kusiner kan man og se på som venner framfor kusiner mener jeg, dersom du har feks 9 kusiner, god kontakt med den ene, men null med de andre synes jeg det er ok. Hadde vært annerledes hvis du bad 8, men ikke den siste. Det med onkelen hadde jeg tenkt litt nøye over. Ikke spreng budsjettet for folk du ikke vil be!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå