MarianneE Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Herregud så bra episode!! Etter den var ferdig hadde jeg helt vondt i kjeven etter og sitti og bitt godt sammen i spenning. Også Luka da.... Holdt på og grine jeg da det viste seg at han ikke var død. Min helt, Luka.....
Arkana Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Veldig bra episode. Til og med samboeren min, som aldri ser Akutten, måtte sette seg ned og følge med.
aline Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 pleier ALDRI å se på Akutten, men så reklamen for serien og måtte bare se akkurat den episoden!! (har jo sett for lenge siden, når disse seriene startet, så jeg kjente jo hovedpersonene) regnet egentlig med at Luka ikke var død jeg, vet ikke hvorfor, men siden de liksom aldri fikk noen bevis og så mangt kan skje så trodde jeg nesten aldri at han faktisk var død! Men det var ett bittelite øyeblikk der, når han satt der på kne og alle de andre ble tatt bort og skutt, at "ok.... tok jeg feil? vil han ut av serien da?" men da fikk vi jo svaret med det samme omtrent. fint avsnitt!
Gjest Moonshadow Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Var bra episode ja. Men jeg hadde hele tiden på følelsen at han ikke var død da, helt siden forrige episode.
Gjest 1111 Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Noen som har lyst til å oppdatere meg? fikk bare sett første halvdel av gårsdagens episode. Luka var ikke død likevel? :klø:
Gjest Dalwhinnie Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Nikke.gif' alt=':Nikke:'> Veldig bra episode. Til og med samboeren min' date=' som aldri ser Akutten, måtte sette seg ned og følge med. Jeg og. Ser aldri AKutten, men så i går.
Gjest Moonshadow Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Noen som har lyst til å oppdatere meg? fikk bare sett første halvdel av gårsdagens episode. Luka var ikke død likevel? :klø: Han overlevde fordi de trodde han var prest.. Han ble funnet av Jhon og de, som sendte han hjem til usa.
iingvild Skrevet 6. juli 2004 #11 Skrevet 6. juli 2004 Synes også denne episoden var kjempe bra! Synes generelt hele sesongen er bra, de første episodene, i tillegg til at jeg ahr sett de 8 siste episodene av denne sesongen.
Aelwyn Skrevet 6. juli 2004 #12 Skrevet 6. juli 2004 Ser når jeg husker det, og synes den i går var bra.
Diva Skrevet 6. juli 2004 #13 Skrevet 6. juli 2004 Sukk, gjett om tårene rant over :oops: Jeg har alltid vært helfrelst fan av Akutten, men det har dabbet litt av i det siste. Nå kan man trygt si jeg er hekta igjen Så bra at Luka likevel ikke var død Hadde dog en mistanke, siden det ble sagt i episoden før, men hvem kunne vite ? Knallbra serie :D
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2004 #14 Skrevet 6. juli 2004 Drømt om det som skjedde i hele natt, jeg :oops:
tigerpus Skrevet 6. juli 2004 #15 Skrevet 6. juli 2004 Æsj, jeg synes det er så tregt at Carter driver og reiser til Afrika jeg, jeg vil heller ha tilbake de gode gamle intrigene på sykehuset! :-( Tiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå