AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #21 Skrevet 1. september 2014 Dette tror jeg ikke på. Troll. Hadde vi snakket om høns i hønsehus så kanskje kunne det vært troverdig. Hagehøns har jeg Det burde flere ha! Kos, og egg Raw milk er faktisk en "greie" i USA. Bare å google Anonymous poster hash: 3690c...8c9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #22 Skrevet 1. september 2014 Det finnes egne dvergkuraser, disse er avla opp for å kunne passe til en familieøkonomi. Rundt 7 liter melk per dag. Om du har unge så kan du slå to fluer i en smekk. Dvergkuene egner seg som kjæledyr, liker å kose, lekne, kan lære triks og ungen kan ri på dem. Anonymous poster hash: 235ab...cf3
Fiolinisten Skrevet 1. september 2014 #23 Skrevet 1. september 2014 Hagehøns har jeg Det burde flere ha! Kos, og egg Raw milk er faktisk en "greie" i USA. Bare å google Anonymous poster hash: 3690c...8c9 Raw melk ja, men å ha kyr i hagen er litt for sært, selv for amerikanere å være.
Pringle Skrevet 1. september 2014 #24 Skrevet 1. september 2014 Mange gode argumenter mot her, så jeg tilføyer bare et tips uten å ha tenkt noe spesielt igjennom det: Skaff deg heller en eller to geiter!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #25 Skrevet 1. september 2014 Det finnes egne dvergkuraser, disse er avla opp for å kunne passe til en familieøkonomi. Rundt 7 liter melk per dag. Om du har unge så kan du slå to fluer i en smekk. Dvergkuene egner seg som kjæledyr, liker å kose, lekne, kan lære triks og ungen kan ri på dem. Anonymous poster hash: 235ab...cf3 Takk for tips! Litt googling førte meg til denne:http://www.abcnyheter.no/livet/110303/reportasje-kyr-i-miniatyr-0 Jeg er forelsket Anonymous poster hash: 3690c...8c9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #26 Skrevet 1. september 2014 Kan noen flytte denne tråden over til kjæledyr? Ser at den passer bedre der Anonymous poster hash: 3690c...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå