Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Sniffer inn duften av prinsen og starter godganning for at tida skal gå fort, helst med mye sommervær som i dag...

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Dere høres så nyforelska ut, men dere har vel vært sammen en stund, har jeg inntrykk av? :D

Gjest Lompa
Skrevet

Vi har vært sammen i litt over ett år nå.

Vi møttes i mars i fjor, men ble ikke sammen før i slutten av mai, begynnelsen av juni.

Skrevet

Helt enig med deg Suzy. Jegsynes også disse to programlederne representerer støy og lavmål. Jeg liker ikke P3, så den kanalen hører jeg ikke på.. :)

Skrevet
Helt enig med deg Suzy. Jegsynes også disse to programlederne representerer støy og lavmål. Jeg liker ikke P3' date=' så den kanalen hører jeg ikke på.. :)[/quote']

Yess! Nok et fornuftig menneske!! :ler:

Gjest Poirot
Skrevet

Yess! Nok et fornuftig menneske!! :ler:

Har bare sett rekalme for de på tv, og det fristet ikke akkurat til gjentakelse over radieon. Skrik og skrål.

Skrevet

Har bare sett rekalme for de på tv, og det fristet ikke akkurat til gjentakelse over radieon. Skrik og skrål.

De er, om mulig, enda verre på radio - og det verste er at det ikke fører noe sted. Det er bare meningsløs gauling i en time - uten noe poeng.....

Grrr.. *hate, hate*

Skrevet

Var det forresten dem jeg så et lite glimt av i forbindelse med TV-sendinger fra Quart???

Skrevet
Var det forresten dem jeg så et lite glimt av i forbindelse med TV-sendinger fra Quart???

Det er nok dem ja

Skrevet

.. da er det bare å gå i gang med ganning igjen.. synes det jeg så hatte et bra lavmål .. :wink:

Aaaaooooouuuummmmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Aaaaoouuummmmmmmmmm..... *dypt konsentrert*

Skrevet

Tror ikke det hjelper i dag heller .... men vi er ikke av den sorten som gir oss sånn helt uten videre...

Aaaaaouuuummm Aaaaooouuuummmmm

Kanskje vi skulle prøve oss med litt Voodo også .. lage dukker og sånt... :sjenert:

Skrevet

Moro!!!

*leter etter piperensere og vattkuler til å lage voodoo dukker meg*

Skrevet

DUkker inn i skapet for å finne den gamle hattenålen...

nå skal det bli orden :tommelsmil:

Gjest Lompa
Skrevet

Jamen,jamen...hår eller noe sånt fra dem da? Må man ikke ha det i voodoo-dukker? Eller holder det at de ligner dem mest mulig utseendemessig?

Ettersom jeg har en dyp, innbitt antipati for nål og tråd, (og omvendt!) setter jeg meg ned og ganner istedet,jeg!

Skrevet

er jo ikke akkurat noe syfantom jeg heller .. men stikke med hattenålen klarer jeg :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Etter hva jeg har lært fra tv, fra bl.a en gammel James Bond film, trenger en ikke nødvendigvis hår fra vedkommende for å praktisere voodoo, men et eller annet som vedkommende har tatt i.

Lærer mye nyttig på tv. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...