Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #101 Skrevet 7. juli 2004 Tom: Du er mann, derfro er du uklar..Det ligger i genene deres, skjønner du. Men dere er søte likevel da!:-) Greeny: Har visst missa noe jeg. Trodde du var singel. Da får vi gi dem bort til en god sak da.Og så får jeg messe litt for at vi begge snart får sjans til å p*** vettet av typene våre. Ikke at det er så vanskelig, de ER jo menn...!;-)
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #103 Skrevet 7. juli 2004 Ikke så lenge siden jeg var singel da, så det er forsåvidt riktig, det. :-)
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #107 Skrevet 7. juli 2004 :-) Det er så herlig å se flere som er lykkelige... *Krysser fingrene og ganner litt for at tante grønn har funnet SIN prins....*
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #108 Skrevet 7. juli 2004 Ja, vi får se....! Det er et par skår i gleden, men... Om det er noe å bry seg om eller ikke, vet jeg ikke enda.
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #110 Skrevet 7. juli 2004 Enda en pus som skal ødelegge moroa? *freser og jager katteskinnet*
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #111 Skrevet 7. juli 2004 Ja' date= vi får se....! Det er et par skår i gleden, men... Om det er noe å bry seg om eller ikke, vet jeg ikke enda. *Rope på Suz og forlange hjelp med godganninga over tante grønn og sjærsten*
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #113 Skrevet 7. juli 2004 Her kan ikke en stakkar snike seg ut til en lang lunsj.. før Are & Odin er erstattet med sex.. eller kanskje mangelen på sådan... .. godt dere får noe annet å tenke på...
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #114 Skrevet 7. juli 2004 Sex er jo godt det da. Lunsj? Kanskje lunsjsex hadde vært noe.... *Hyyyyyle på prinsen*
Gjest Lompa Skrevet 8. juli 2004 #117 Skrevet 8. juli 2004 God morgen,snupper,katteskinn og biller! Hva skal vi ganne i dag da? Mer sex?Mer sol? Et KG-treff på sensommeren med reker og hvitvin? (Ja takk,begge deler!)
Suzy Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #118 Skrevet 8. juli 2004 God morgen,snupper,katteskinn og biller! Hva skal vi ganne i dag da? Mer sex?Mer sol? Et KG-treff på sensommeren med reker og hvitvin? (Ja takk,begge deler!)
Gjest Lompa Skrevet 8. juli 2004 #119 Skrevet 8. juli 2004 Hei,Suz! Hva er det du nikker til? Er du litt sånn Ole Brum-filosof du og?
Suzy Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #120 Skrevet 8. juli 2004 Igrunnen - jeg vil ha mer sol, mer sex og reker og hvitvin... så derfor; JA TAKK alt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå