Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #81 Skrevet 7. juli 2004 Samme hvor gammel hun er - syns synd på henne uansett... Nå er det snart Are & Odin..*spent på om de er borte*
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #82 Skrevet 7. juli 2004 Neeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....*klynke* Nå er de jaggu der igjen... :evil: Skifter til Norgesglasset
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #83 Skrevet 7. juli 2004 *Messer ekstra og dunker boksen vilt i hue* VART DET BRA NO?
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #84 Skrevet 7. juli 2004 Ikke bry dere om det. Det vil alltid finnes mennesker som tenker slik. Det er bare slik, jeg klarer ikke å hisse meg opp over det. Ikke alle tenker likt, desverre (og heldigvis)
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #85 Skrevet 7. juli 2004 Ikke bry dere om det. Det vil alltid finnes mennesker som tenker slik. Det er bare slik' date= jeg klarer ikke å hisse meg opp over det. Ikke alle tenker likt, desverre (og heldigvis) Ikke jeg heller... Blir mest trist og får lyst til å fotelle hvorfor jeg finner det så galt, men det funka ikke helt da...
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #86 Skrevet 7. juli 2004 Messer videre: greeny get laid, greeny get laid, greeny get laid.... Jeg MÅ da bli god på denne messinga etterhvert? Ja! Nå er'e faen meg på tide! (at det blir noe på meg, altså) Håper det funker.
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #87 Skrevet 7. juli 2004 Norgesglasset? Til å dunke i hue? Eeeeehhhh.....gi meg flaska først er du snill... NEI! Ikke til å dunke, den skal jeg drikke først, Så kan vi fortsette messinga, med norgesglass.. (Au, stakkars hode, men det er for en god sak.Vurderer å bytte ut messinga med scenesex)
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #88 Skrevet 7. juli 2004 Ikke slå seg nå 040904! :-( Sett deg stille ned og vent på sex'en du...
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #89 Skrevet 7. juli 2004 SEX? SEX? *Kikker seg håpefullt og lystent rundt*
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #91 Skrevet 7. juli 2004 Du har da ikke noe å le av, din lille kåting! Det er du som klagde på at det er 17 dager siden! Ikke min feil at jeg blir halvnymf av typen min,vel?
Gjest TomKrus Skrevet 7. juli 2004 #93 Skrevet 7. juli 2004 Hmm, nå har jeg bare lest de siste innleggene her. En ting lurer jeg på: hvor ble det av Are og Odin?
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #94 Skrevet 7. juli 2004 Vi har gitt dem opp - de nekter å dø sjøl om vi har krampe-ganna dem i to dager... *furt' Så da løste vi det hele ved å begynne å snakke om sex istedet - det er alltid hyggelig
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #95 Skrevet 7. juli 2004 Hmm' date=' nå har jeg bare lest de siste innleggene her. En ting lurer jeg på: hvor ble det av Are og Odin?[/quote'] Skjønner du ikke logikken her, eller?
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #96 Skrevet 7. juli 2004 Du har da ikke noe å le av, din lille kåting! Det er du som klagde på at det er 17 dager siden! Ikke min feil at jeg blir halvnymf av typen min,vel? *misunnelig*
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #97 Skrevet 7. juli 2004 Trøsteklemmer i lassevis. Kan du ikke ta Are og Odin så lenge,da? Bind dem i kjelleren og bruk dem til det ikke er pust i de lenger, så er vi kvitt dem likevel.Og Suzy kan høre på p3 hele dagen! *Tre ønsker på en gang? Det er jo ikke mulig!*
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #99 Skrevet 7. juli 2004 Trøsteklemmer i lassevis. Kan du ikke ta Are og Odin så lenge,da? Bind dem i kjelleren og bruk dem til det ikke er pust i de lenger, så er vi kvitt dem likevel.Og Suzy kan høre på p3 hele dagen! *Tre ønsker på en gang? Det er jo ikke mulig!* :fy: Jeg ær'ke singel, asså! Også skal jeg liksom ha sex med noen jeg har ganna? Jeg har ikke hørt om disse fyrene en gang, før Suz nevnte dem, men har nok fått med meg litt forhåndsdømming etter all ganninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå