Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #41 Skrevet 6. juli 2004 Kanskje vi har ganna feil? :o Kanskje vi egentlig skulle ganna radiokanalen, slik at de blir tatt av lufta?
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #42 Skrevet 6. juli 2004 Veter spent på at klokka skal bli ett og de avlyser programmet i dag jeg nå *håpefull*
pusla Skrevet 6. juli 2004 #44 Skrevet 6. juli 2004 Håper dere tilgir meg for kvasi-dialekta mi i forrige innlegg :oops: . Gleder meg til Are&Odin jeg, men jeg forstår irritasjonen også,for sånn hadde jeg det før. Og gainning er gøy!
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #45 Skrevet 6. juli 2004 Vi får prøve litt til for sikkerhets skyld. *Drar på meg drakta igjen, finner frem tromma og spriten og setter meg på skrivebordet til Suzy og begynner på nytt*
pusla Skrevet 6. juli 2004 #47 Skrevet 6. juli 2004 Ser ut som gainninga kan ha funka litt, for Are var visst ute på sjøen på begynnelsen her.
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #50 Skrevet 6. juli 2004 Æsj, så synd. Bedre lykke neste gang. Det er både den og annen jeg skulle ha gannet dit pepperen gror. Helst hinsides alle pepperplantasjer..... :evil:
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #51 Skrevet 6. juli 2004 *begynner å ganne de rotete kollegene til 040904* Aaaaoooommmmmmm.....
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #53 Skrevet 6. juli 2004 Takker og bukker! Og klemmer på de herlige KG-jentene! Dere er en flott gjeng! :blomst_opp: *Hikk!*
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #54 Skrevet 6. juli 2004 .. regner med middagen hjemme hos deg blir en interessant opplevelse... .. bare ikke brenn deg på komfyren nå da... ' Aoooouuuummm
Gjest Embla s Skrevet 6. juli 2004 #55 Skrevet 6. juli 2004 Hei - slutt med det der!!! Are og Odin er morsomme og skal aldeles ikke ganes. Gan heller HC og de der
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #56 Skrevet 6. juli 2004 Hei - slutt med det der!!! Are og Odin er morsomme og skal aldeles ikke ganes. Gan heller HC og de der Når sant skal sies, aner jeg ikke hvem de er , og har heller ikke hørt sangen. :o Det var Suz som lokket meg med en bloody mary, en stor en, da er det ikke så vanskelig å overtale meg.
Gjest Embla s Skrevet 6. juli 2004 #58 Skrevet 6. juli 2004 Når sant skal sies, aner jeg ikke hvem de er , og har heller ikke hørt sangen. :o Det var Suz som lokket meg med en bloody mary, en stor en, da er det ikke så vanskelig å overtale meg. Phø, Bloody Mary er jo ikke godt engang. Du kan få dele en Famous Groose med meg hvis du heller vender ganinga mot HC & co 8)
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #59 Skrevet 6. juli 2004 høre på det av og til synes Are er morsomst. Sauebonden Odin er oppskrytt og han er jeg lei av
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2004 #60 Skrevet 6. juli 2004 Nå er det sommer bare klapp klapp... og hvis du føler deg litt slapp slapp... Elsker Arte & Odin - men jobber sammen med noen som bare skal ha "klemz effem menz du joooooobber...."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå