Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Vet dere ikke det, :roll: at for å ganne, må dere ha en tromme, slå på den, rytmisk og havne i trance? Og gjerne drikke seg full. :sjarmor: En samedrakt kan heller ikke skade. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

:oops: hva er frekvensen? :oops:

Skrevet

Har ikke samedrakt.. men hadde pesk da jeg var liten .. hjelper det :sjarmor:

:sur: Aaoooooouuuuummm :sur: Aaoooooouuuuummm :perebrus: Aaoooooouuuuummm :sur: Aaoooooouuuuummm :sur:

Skrevet
Vet dere ikke det' date= :roll: at for å ganne, må dere ha en tromme, slå på den, rytmisk og havne i trance? Og gjerne drikke seg full. :sjarmor: En samedrakt kan heller ikke skade. :P

Faen igjen... :-?

*ut for å leie samdrakt, tromme og kjøpe sprit...*

Alex - her i by'n er Petre på 92,5... Seek and ye shall find (de er på fra 13 til 14)

Gjest Lompa
Skrevet

Ingen samedrakt for hånden, men finner frem Pocahontas-drakten, trer litt gladpack og en ekstra brødpose over en tom fiskebollboks, gulper nedpå ei halvflaske vodka, setter meg med beina i kors (nåja, prøver ihvertfall!), og begynner å dundre på "tromma" i det jeg håper er noenlunde jevn rytme mens jeg gauler og uler for å hjelpe stakkars forpinte Suzy...

Gjest GreenSky
Skrevet
:oops: hva er frekvensen? :oops:

Frekvensen er: Tam-tamtam-tam-tamtam

Skrevet

*blir litt rørt over alle de snille (men en tanke sinnssyke) jentene som ganner av alle krefter for min skyld* :-D

Gjest GreenSky
Skrevet

Alex - her i by'n er Petre på 92,5... Seek and ye shall find (de er på fra 13 til 14)

Æh, trodde hun snakka om trommefrekvensen for ganninga, jeg! :oops:

Skrevet

Vi får vel egentlig ikke vite det før kl. 1300 :oops:

Gjest GreenSky
Skrevet
Ingen samedrakt for hånden' date=' men finner frem Pocahontas-drakten, trer litt gladpack og en ekstra brødpose over en tom fiskebollboks, gulper nedpå ei halvflaske vodka, setter meg med beina i kors (nåja, prøver ihvertfall!), og begynner å dundre på "tromma" i det jeg håper er noenlunde jevn rytme mens jeg gauler og uler for å hjelpe stakkars forpinte Suzy...[/quote']

:hoho:

Skrevet

*begynner å få noen skumle bilder i hodet nå, men driver på*

Aooommmmmmmmm.... *dunker i kontorpulten til hjelp*

Gjest Lompa
Skrevet

Blingser mot Grrenyyy, og undresch på hvoffår i alle dager hu har rappa schelvportrettet jeg ga min kjære til jull!Og hva er`e enkli du gliser a?Jeg ganner jo for f**n!

(Snurrige greier denne ganninga, man blir litt rar av det,gitt!)

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg synes de er kjempemorsomme jeg.. :-)

tusjen

Skrevet

Myyye bedre asså *sjagler ut igjen*

Gjest Lompa
Skrevet

Hmmm, sitter her og ser gjennom en del av trådene jeg har vært inne på,og ser at det er en del, som denne og den om puppestørreelser, som har det med å utarte litt....Men moro er det lell!:-)

Skrevet

Sangen til Are&Odin er på radioen nå, og da den starta var Suzy det første jeg tenkte på. :ler:

Gjest Lompa
Skrevet

Fanken ta, klarte jeg ikke å ganne de langt pokker i vold likevel da?

Gjest GreenSky
Skrevet

Det tar sikkert en stund før det virker. Og selv om vi har ganna de, kan jo likevel sangen spilles på radio, selv om de ligger syke hjemme eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...