Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2004 #61 Skrevet 6. juli 2004 Jeg synes Are og Odin har ett dritt-program på radioen...unngår de bevist. Men da jeg tuslet ned på Gravane igår for å ta en liten titt på Quart-festivalen, hva såg jeg? Jo, Are og Odin har egen stand! Showet deres er noe jeg hvertfall ikke skal få med meg.... Clea
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #62 Skrevet 7. juli 2004 Har alt hørt "Klapp, klapp" i dag :evil: Grrrrr...... :evil:
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #64 Skrevet 7. juli 2004 For å videreføre tommy-tråden,stapper jeg billa i tromma mi og fortsetter ganningen...
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #65 Skrevet 7. juli 2004 Billa ofrer seg gjerne for en god sak.. og messer Aooouum um um um fra innsiden av trommen
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #66 Skrevet 7. juli 2004 *messer intenst og trommer på pulten* Aaaoooooouuuummmmmmm..... *mumler* Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...Are-og-odin-ut-av-quart'n...
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #67 Skrevet 7. juli 2004 Detter helt ut ved tanken på det som skjedde på quart`n i går....scenesexen.....Dæven! Slår meg selv litt for å få vekk bildet. Har litt sans for småfarlige steder å ha sex på, og selv om den der egentlig var over-the-top, så var det litt rått og... Begynner å dunke tromma mot hue og messer: mer sex på quart`n, mer sex på quart`n, mer..... (Hmmm,noe man mangler i dag?)
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #68 Skrevet 7. juli 2004 Detter helt ut ved tanken på det som skjedde på quart`n i går....scenesexen.....Dæven! Slår meg selv litt for å få vekk bildet. Har litt sans for småfarlige steder å ha sex på, og selv om den der egentlig var over-the-top, så var det litt rått og... Begynner å dunke tromma mot hue og messer: mer sex på quart`n, mer sex på quart`n, mer..... (Hmmm,noe man mangler i dag?) Aoooouuummmmm... *messer* Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight....Get 040904 laid tonight.... Kan jo hende det hjelper...
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #69 Skrevet 7. juli 2004 Takk,Suzy! Men jeg har lite forhåpninger om noe før på søndag faktisk. Han jobber kveld/natt og jeg jobber dagen....Og på grunn av masse annet styr ses vi faktisk ikke før søndag.Mulig det og skjærer seg....Men det er jo verdt et forsøk. Dunker videre og messer ivrig, men er redd jeg ikke oppnår annet enn kul i hue.
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #70 Skrevet 7. juli 2004 Hm... :-? Send 040904 en dildo...Send 040904 en dildo...Send 040904 en dildo...Send 040904 en dildo...Send 040904 en dildo...Send 040904 en dildo...Send 040904 en dildo...Send 040904 en dildo...Send 040904 en dildo... Dette begynte å bli litt drøyt kanskje...?
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #72 Skrevet 7. juli 2004 :o :o :o :o :o Men i himmelens navn,jente! Du har da fått tildelt TI fingre!!! Trøste Rister på hodet,selv om det da blir vanskelg å treffe med boksen og messer: dildo eller p*** til tante grønn,dildo eller p*** til tante grønn, dildo eller p*** til tante grønn.... Nå utarter dette noe vanvittig?
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #73 Skrevet 7. juli 2004 Nå utarter dette noe vanvittig? Skjønner ikke hva du snakker om... :oops: Forresten kunne jeg trenge litt i kveld jeg også... Krysser fingrene og messer litt for at Mannen ikke skal være trøtt i kveld *mumle, mumle* Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst... Mannen skal få lyst...
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #74 Skrevet 7. juli 2004 Er ikke det bare å vifte litt med de vulgære dissejura våre, så er typene våre "up and go"???
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #75 Skrevet 7. juli 2004 Er ikke det bare å vifte litt med de vulgære dissejura våre' date=' så er typene våre "up and go"???[/quote'] Mannen er bittelitt mer komplisert enn det (takk og lov), men de hjelper godt ja Må finne igjen leopardkorsettet mitt gitt...
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #76 Skrevet 7. juli 2004 :o :o :o :o :o Men i himmelens navn,jente! Du har da fått tildelt TI fingre!!! Trøste Fingre, pøh! Ikke det at de ikke har blitt brukt, men det er ikke det samme!
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #77 Skrevet 7. juli 2004 Ja jøss, dess verre dess bedre. Hva med å skaffe et sånt gammeldags westen-saloon-korsett? Sånn horemamma greie, i svart og rødt,silke og blonde rog med fløyelschoker? Verste er at det hadde vart litt harrykult...Og jeg vet at min kjære hadde ELSKET noe sånt. Synes vi skulle ta et KG-treff for å vise hvor barmfagre og vulgære vi er jeg...Ta med kattungen og se om hun lærer noe nytt.... Fram med leo-klærne,jenter!Og pushup, så vi får Grand Canyon oppunder haka. Forøvrig himla praktisk hvis du er på restaurant uten typen. Bare å søle nedi der, så får han resten når du kommer hjem. Varmt holder det seg og!
Suzy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #78 Skrevet 7. juli 2004 Synes vi skulle ta et KG-treff for å vise hvor barmfagre og vulgære vi er jeg...Ta med kattungen og se om hun lærer noe nytt.... Stakkars katten - jeg syns mest synd på henne jeg
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #79 Skrevet 7. juli 2004 Ja, det spørs jo hvor gammel hun er og hva hun har fått med seg så langt....Noe annet med oss erfarne gamle kuer med dinglejur. (Som har skaffet oss noe av erfaringen... )
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #80 Skrevet 7. juli 2004 Fingre, pøh! Ikke det at de ikke har blitt brukt, men det er ikke det samme! Messer videre: greeny get laid, greeny get laid, greeny get laid.... Jeg MÅ da bli god på denne messinga etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå