Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Kanskje vi har ganna feil? :o Kanskje vi egentlig skulle ganna radiokanalen, slik at de blir tatt av lufta?

Skrevet

Veter spent på at klokka skal bli ett og de avlyser programmet i dag jeg nå *håpefull* :ler:

Skrevet

Håper dere tilgir meg for kvasi-dialekta mi i forrige innlegg :oops: .

Gleder meg til Are&Odin jeg, men jeg forstår irritasjonen også,for sånn hadde jeg det før. Og gainning er gøy!

Gjest Lompa
Skrevet

Vi får prøve litt til for sikkerhets skyld.

*Drar på meg drakta igjen, finner frem tromma og spriten og setter meg på skrivebordet til Suzy og begynner på nytt*

Skrevet

Ser ut som gainninga kan ha funka litt, for Are var visst ute på sjøen på begynnelsen her.

Skrevet

NÆH... :-?

Gjest Lompa
Skrevet

Æsj, så synd. Bedre lykke neste gang. Det er både den og annen jeg skulle ha gannet dit pepperen gror. Helst hinsides alle pepperplantasjer..... :evil:

Skrevet

*begynner å ganne de rotete kollegene til 040904*

Aaaaoooommmmmmm.....

Gjest Lompa
Skrevet

Takker og bukker! Og klemmer på de herlige KG-jentene! Dere er en flott gjeng! :klem: :blomst_opp: *Hikk!*

Skrevet

.. regner med middagen hjemme hos deg blir en interessant opplevelse... :perebrus: .. bare ikke brenn deg på komfyren nå da... :sjarmor: '

Aoooouuuummm :tunge1:

Gjest Embla s
Skrevet

Hei - slutt med det der!!! Are og Odin er morsomme og skal aldeles ikke ganes. Gan heller HC og de der :tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet
Hei - slutt med det der!!! Are og Odin er morsomme og skal aldeles ikke ganes. Gan heller HC og de der :tunge1:

Når sant skal sies, aner jeg ikke hvem de er , og har heller ikke hørt sangen. :o Det var Suz som lokket meg med en bloody mary, en stor en, da er det ikke så vanskelig å overtale meg. :wink:

Skrevet

... hva ville du ikke gjort for to :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Når sant skal sies, aner jeg ikke hvem de er , og har heller ikke hørt sangen. :o Det var Suz som lokket meg med en bloody mary, en stor en, da er det ikke så vanskelig å overtale meg. :wink:

Phø, Bloody Mary er jo ikke godt engang. Du kan få dele en Famous Groose med meg hvis du heller vender ganinga mot HC & co 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

høre på det av og til

synes Are er morsomst. Sauebonden Odin er oppskrytt og han er jeg lei av

Skrevet

Nå er det sommer bare klapp klapp... og hvis du føler deg litt slapp slapp... :ler2:

Elsker Arte & Odin - men jobber sammen med noen som bare skal ha "klemz effem menz du joooooobber...." :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...