Suzy Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Hver dag mellom klokka 13 og 14 skrur jeg av radioen for å slippe det åndssvake og über-irriterende babbelet de trøkker ut av seg... Forsåvidt greit - jeg plager ikke dem og de plager ikke meg. Men nå har de såklart gitt ut en SOMMERSLAGER *hate* som går på radioen HELE jævla tida... :evil: og verst av alt.. *hulker* Jeg får den ikke ut av hodet!! Noen som behersker ganning, eller voo doo???
Titti72 Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Hvor kjedelig hadde ikke dagen min vært uten dine innlegg Suzy....
Gjest Moonshadow Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Synes den sangen er drit kul jeg.. Liker programmet deres også
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2004 Liker Sean og Steinar jeg. Og punktum liksom. Denne gikk rett over hodet på meg - lissom... :o Titti72! I live to entertain you. :bukke:
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Bytt til KlemFM eller noe sånt, Suzy. Jeg har selv sånne "hatsanger". Som "The Støveldance"... :evil:
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2004 Jammen jeg liker jo resten av Petre *sutre* Vel, jeg hører på Reiseradioen fra 9 til 11 nå, så nå kan de angre nå... *overlegent* Er det virkelig ingen som kan ganne??? :-?
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Er det virkelig ingen som kan ganne??? :-? Jeg prøvde faktisk å ganne en eks en gang.
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2004 Jeg prøvde faktisk å ganne en eks en gang. Ganne Are & Odin bittelitt....? For meg..? (skal skaffe deg en diger Bloody Mary til for jobben! )
MarianneE Skrevet 6. juli 2004 #10 Skrevet 6. juli 2004 Suzy... du får slå deg sammen med gubben min fra 13-14, han og får sånna grøssninger av Are&Odin! (sjøl synes jeg de er kule.... )
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #11 Skrevet 6. juli 2004 Jeg kunne ikke fordra Are&Odin - helt til jeg så en radiosending sendt på TV. Jeg lo så jeg grein (og det gjør jeg ikke så veldig ofte). Det var dødsmorsomt, og etter det er jeg litt mer tolerant for trønder-fjaset også på radio.
la Flaca Skrevet 6. juli 2004 #13 Skrevet 6. juli 2004 Jeg ELSKER Are og Odin... kanskje fordi jeg er trønder???
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2004 Suzy... du får slå deg sammen med gubben min fra 13-14, han og får sånna grøssninger av Are&Odin! (sjøl synes jeg de er kule.... ) OK - han og jeg kan danne klubb LaFlaca - jeg vet ikke hva det er med dem som gir meg helt dilla - jeg elsker jo trønderdialekt (en kjekk trønder er ti ganger kjekkere enn karer fra andre landsdeler pga dialekta).. jeg orker bare ikke gnålet *holder seg for ørene*
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #15 Skrevet 6. juli 2004 .. og jeg vet ikke en gang hvem de er... .. men det kommer vel kanskje av at jeg aldri hører på P3... Men uansett ... alle mine evner i ganning.. er satt inn mot dem (selv om jeg er en smule engstelig for at det ikke virker noe særlig)
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 6. juli 2004 .. og jeg vet ikke en gang hvem de er... .. men det kommer vel kanskje av at jeg aldri hører på P3... Men uansett ... alle mine evner i ganning.. er satt inn mot dem (selv om jeg er en smule engstelig for at det ikke virker noe særlig) Det er forsøket som teller *setter seg i meditasjonsstilling og ganner av alle krefter* Oooommm...
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #17 Skrevet 6. juli 2004 Det er forsøket som teller *setter seg i meditasjonsstilling og ganner av alle krefter* Oooommm... Aooooouuummm Aoooouuuummm .. ja viljen er det ikke noe feil med...
Titti72 Skrevet 6. juli 2004 #18 Skrevet 6. juli 2004 Aoooummmmmmmmmmmm....... Aoooooooooouuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmm...
Suzy Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #20 Skrevet 6. juli 2004 *hrmpf* *dulter Greeny i siden* Bli med på ooomm'inga du også da! Aaooooommmmmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå