Gjest Snart lappen Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Hvordan ER det egentlig - opplyser Biltilsynet hvor mange svaralternativer som er riktig eller ikke? :-?
Siam Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Ja, de gjør visst det. (skal ta teori-eksamen neste uke... det er planen i alle fall)
Mrs. B Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Jeg tok teoriprøven hos Biltilsynet i slutten av mai og da stod det ihvertfall hvor mange av alternativene man skulle krysse av. Hørte derimot noen si at de fra 1. juni skulle ta det bort igjen fordi det ble for lett. Er ikke sikker på om det stemmer. Hva med å ringe Biltilsynet og høre?
la Flaca Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Jeg tok teoriprøven hos Biltilsynet i slutten av mai og da stod det ihvertfall hvor mange av alternativene man skulle krysse av. Hørte derimot noen si at de fra 1. juni skulle ta det bort igjen fordi det ble for lett. Er ikke sikker på om det stemmer. Hva med å ringe Biltilsynet og høre? Men da må de vel gå tilbake til at man får ha 35 feil igjen, og ikke 27?
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Takk fo svar alle sammen. Ringte like godt og sjekka hos Biltilsynet: man får fortsatt oppgitt antall riktige svaralternativer, og grensen er 27 feil. De har ingen intensjoner om å gå bort fra det igjen!
Mrs. B Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 OK, om du har lest litt i boken da så bør det ikke være noe problem. Jeg fikk bare 8 feil! :D
Musemor Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Det var da enda godt! Synes det var vanskelig da jeg fikk en oppgave fra kjørelæreren og ikke visste hvor mange alternativer som stemte/ikke stemte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå