AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Jeg har startet for lenge siden!! :tree: Anonymous poster hash: d10c9...86c
Gjest Timber Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Starter å kjøpe gaver. Men ikke noe mer. Vet ikke om jeg skal jobbe julaften eller ikke i år.
Gjest C'est la vie:) Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Strikker alle gavene, så begynner om et par uker. Må lære meg å strikke sokker, i fjor fikk alle lue og skjerf (45 strikka saker ) Kan ikke få det hvert år
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 I dag lagde jeg julekort mens jeg hørte på julesanger.. Følte selv at det er litt tidlig, men det er så koselig!! <3jul<3Anonymous poster hash: 4df9c...5ed 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Hehe, ja det er koselig Jeg ønsker meg en kjæreste til jul, kan du fikse en? Anonymous poster hash: 493cb...415
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Har lyst å si at wow, det var nå tidlig, men for å være ærlig har jeg alt begynt på en gaveliste:P Hva jeg skal gi til hvem og hva backupplanen er om det skulle gå skeis. Jepp, jeg er forberedt! Pluss at alle jeg kjenner har bursdag på høsten så er så mange gaver å holde styr på. Anonymous poster hash: af697...d63
Pomelo Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Kjøpte faktisk en julegave for noen uker siden. Er faktisk litt stolt av meg selv
GammelKaktus Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Julegavene har jeg holdt på med siden januar Men har fortsatt noen igjen til lillegutt som må kjøpes, og gavene til julekalenderen må jeg og bli ferdig med. Prøver å planlegge hvilke julekaker jeg skal lage dette året, men er litt usikker på hvilke, eneste som er sikkert er at vi skal ha haugevis med kakemenn Så hvis noen har noen gode forslag til andre julekaker, sånn litt utenom alt det vanlige så mottas alle tips med stor takk
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Jeg er helt ferdig med en av dem, og halvferdig med en annen. Ellers har jeg funnet ut hva jeg skal gi en tredjeperson. Svigers er jeg også noe lunde sikker på hva skal få av oss. Jeg tror jeg vet hva jeg skal kjøpe til to av mine besteforeldre. Broren min har jeg sånn ca.-peiling på hva skal få. Det vanskeligste blir nok å bestemme seg for hva som er mest perfekt å gi til mannen og poden.
Purple Basil Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Jeg kjøpte innpakningspapir her om dagen faktisk, men gavene har jeg ikke startet på enda.
estrella Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Pakke inn julegaver venter jeg med, det vil jeg gjøre når alle gavene er i boks (mest fordi jeg har en tendens til å glemme ut at jeg hadde kjøpt akkurat den tingen osv), men jeg har faktisk kjøpt noen julegaver Dvs jeg venter på å motta dem! Planen er å prøve å finne ut hva i alle dager jeg skal gi til familie som jeg ikke aner hva skal få..og finne noen oppskrifter på diverse luer o.l., slik at jeg kan strikke noen gaver også!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #12 Skrevet 1. september 2014 Skal kanskje feire julaften i utlandet (har ikke lyst, elsker norsk jul.) Har bodd i utlandet i mange år og gått glipp av "ordentlig" så det frister ikke. Så hvis det blir til det dropper vi julegaver i år, bortsett fra til barna så klart. Anonymous poster hash: ee15d...2d1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #13 Skrevet 1. september 2014 Julegavene har jeg holdt på med siden januar Men har fortsatt noen igjen til lillegutt som må kjøpes, og gavene til julekalenderen må jeg og bli ferdig med. Prøver å planlegge hvilke julekaker jeg skal lage dette året, men er litt usikker på hvilke, eneste som er sikkert er at vi skal ha haugevis med kakemenn Så hvis noen har noen gode forslag til andre julekaker, sånn litt utenom alt det vanlige så mottas alle tips med stor takk Åh, nå minner du meg på det som er min favoritt-juletradisjon:) Hadde ingen fin barndom med jul, men da jeg og vennene mine reiste til ulike deler av landet for å studere, så vi jo hverandre nesten bare til jul og sommer. Så vi gjorde tradisjon av å møtes 1-2 dager før lillejulaften hvor vi hadde vår egen "mini-julaften." Vi spiser grøt med mandel i og har en marsipangris til premie, drikker gløgg, lager pepperkakemenn med glasur og nonstop + marsipanfigurer med sjokolade og konditorfarge, og så har vi en gave-stund der vi åpnet gavene fra hverandre. Har et lite juletre og alt^^, *sukk* Anonymous poster hash: af697...d63
Fiolinisten Skrevet 1. september 2014 #14 Skrevet 1. september 2014 Pakke inn gavene har jeg ikke gjort ennå nei. Men har laget liste og handlet inn noen gaver. Jeg er elendig med å kjøpe julegaver, så i år har jeg bestemt meg for å begynne tidlig så folket ikke ender med å få raska med gaver den 24.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #15 Skrevet 1. september 2014 Julegavene har jeg holdt på med siden januar Men har fortsatt noen igjen til lillegutt som må kjøpes, og gavene til julekalenderen må jeg og bli ferdig med. Prøver å planlegge hvilke julekaker jeg skal lage dette året, men er litt usikker på hvilke, eneste som er sikkert er at vi skal ha haugevis med kakemenn Så hvis noen har noen gode forslag til andre julekaker, sånn litt utenom alt det vanlige så mottas alle tips med stor takk Krumkaker er godt med multekrem eller som de er Anonymous poster hash: d10c9...86c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #16 Skrevet 1. september 2014 Herregud, jeg er helt sjokkert over at dere er så tidlig ute!! Det er 1.september.. de tingene dere skriver at dere har gjort har jeg ikke i boks innen 1.desember engang Ifjor kjøpte jeg vel den første gaven 10.desember og var rimelig fornøyd med det :-) Kan jeg spørre hvor mange julegaver dere kjøper? Siden dere må begynne så tidlig mener jeg. Anonymous poster hash: e3935...87e 2
Sola de Skrevet 1. september 2014 #17 Skrevet 1. september 2014 Jeg tenker på jul hele året, så finner jeg noe, som jeg tror ville passe til den eller den, så kjøper jeg det. Har kjøpt en god del julegaver allerede 1
Gjest Solsmil Skrevet 1. september 2014 #18 Skrevet 1. september 2014 Jeg har skrevet lister og funnet ut hva jeg skal gi til alle, men ikke kjøpt noe enda. Har derimot begynt på noen strikkeprosjekter som skal bli julegaver, og kjøpt noen kalendergaver
Gjest anonym2233 Skrevet 1. september 2014 #19 Skrevet 1. september 2014 Har selv begynt å nynne på julesanger(haha) og å tenke ut gaver Gleder meg !!
estrella Skrevet 1. september 2014 #20 Skrevet 1. september 2014 Herregud, jeg er helt sjokkert over at dere er så tidlig ute!! Det er 1.september.. de tingene dere skriver at dere har gjort har jeg ikke i boks innen 1.desember engang Ifjor kjøpte jeg vel den første gaven 10.desember og var rimelig fornøyd med det :-) Kan jeg spørre hvor mange julegaver dere kjøper? Siden dere må begynne så tidlig mener jeg. Anonymous poster hash: e3935...87e Jeg starter tidlig for å få råd til alle julegavene, samt jeg vil finne noe som passer til hver enkelt for en sum som ikke er så alt for høy. Mine gaveliste består av søsken (åtte stk), foreldre (to par, skilt), samboer, samboer sin familie (det er riktignok kun mor og bror) og et par venner. Jeg er student, uten jobb, selvsagt tar samboer en del av utgiftene mtp at vi har fellesøkonomi, men jeg er nok den som likevel planlegger litt mer, som skal kjøpe inn til alle søskna mine + foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå