Gå til innhold

Isbøtte eller donasjon..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt greia med at det har blitt så populært å tømme en bøtte med kaldt vann og is over seg...

Er det ikke sånn at man enten tømmer bøtta over seg, eller gir penger til ALS-foreninger, eller har jeg misforstått?

Folk burde jo gitt penger. Ikke kasta vann over seg. Virker som at folk vil gjøre det samme som alle andre, og ikke engang har fått med seg at men bør gi penger.

http://cdn.meme.li/instances/500x/53760669.jpg

Anonymous poster hash: de4af...330
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel litt som den badeaksjonen som gikk i vår, jeg tenkte det samme da.

Slik det startet var vel at man gjorde isbøttebiten OG donerte. Isbøttebiten gir liksom mer blest rundt ting enn om en kjendis skriver "Jeg har donert 100$ og oppfordrer brad pitt til å gjøre det samme".

Jeg vet ikke om det har vannet seg ut nå slik at folk bare fryser eller donerer, men var vel ikke slik det startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningen av man skal enten gjøre isbøtten OG donere $10, eller donere $100 hvis man ikke gjør det. Tror de færreste donerer. Jeg har blitt utfordret, men vil ikke legge ut film av meg selv på facebook, og jeg har heller ikke muligheten til å donere.

Anonymous poster hash: ed1c2...4c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet fra vennerlisten min på Facebook alle de som har postet en video med isbøtte på seg og oppfordret andre. Synes det er BARE tull og er lei trenden. Enten donerer man penger eller gjør man ingenting, hva f....n er det for nå?

Anonymous poster hash: ab234...9bd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...