Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nylig blitt kjent med en fyr,potensiell kjæreste!

Vi treffer hverandre ca 2 gang i uka, han jobber mye og har mange interesser så lite tid for meg. Ok, jeg er med på det. Men han sender og ringer aldri i de dagene vi ikke sees. Men han er jo så grei og snill. Så vært borti noe slikt? sender han ikke sms el ringer pga at han ikke vil ha meg eller er han slik? Men han virker jo like interessert :(

Anonymous poster hash: b473b...513
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye sender du mld og ringer han da? Er ikke rart det blir stille fra gutten, hvis jenta er stille og. Mange vil jo for guds skyld ikke virke påtrengende.

Anonymous poster hash: 268f9...afe
Skrevet

Jeg er redd for å virke påtrengende, derfor tør jeg ikke å sende han noe! OG om jeg sender han noe tar det evig tid for å få svar!

Skrevet

Been there, done that. Never again...

Anonymous poster hash: f8164...db4

Skrevet

Så han er ikke interessert allikevel? :( Men han viser jo noe helt annet når vi treffes..

• Liker 1
Skrevet

Det gjorde han jeg brant meg på også. Virket kjempeinteressert når vi først var sammen. Plutselig sa det stopp, gitt. Pluss at det er utrolig slitsomt å leve i uvisshet om han liker deg eller ikke...du blir bare stresset av det.

Så han er ikke interessert allikevel? :( Men han viser jo noe helt annet når vi treffes..

Anonymous poster hash: f8164...db4

Skrevet

Er noen av interessene hans noe du kunne tenke deg å være med på? Kanskje du kan det?

En evigopptatt fyr som ikke hadde mer tid enn å møtes et par ganger i uka, tror jeg ikke hadde vært så aktuelt for meg.

For meg er det viktigere med kvalitetstid når man møtes, enn å snakkes mye via sms.

Møtes man litt mer enn to ganger i uka, trenger man ikke avbryte jobb/annet for å ringe/meldes.

Snakk med han. Det er lite kult å ikke få svar, når man sender meldinger... Beklager han ikke eller noe?

Si at du ikke vil være påtrengende, men at det hadde vært hyggelig med litt mer kontakt.

Er han enig, kan du spørre om det er noe tidspunkt det er bedre å kontakte han på enn andre..

Er han bare så travel, får du vurdere om du orker den minimale kontakten.

Anonymous poster hash: 268f9...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...