Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Jeg har bestilt kjærestetur 1 uke til Skiathos i slutten av juli. Gleder meg masse! Har vært på en del andre øyer i Hellas, men lurer på om det er noen av dere som har vært på Skiathos - som kan dele noen erfaringer med meg. Gjerne om det er noe veldig romantiske steder vi må besøke. Tusen takk.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Jeg har bestilt kjærestetur 1 uke til Skiathos i slutten av juli. Gleder meg masse! Har vært på en del andre øyer i Hellas, men lurer på om det er noen av dere som har vært på Skiathos - som kan dele noen erfaringer med meg. Gjerne om det er noe veldig romantiske steder vi må besøke. Tusen takk.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #3 Skrevet 24. juni 2002 Skjønner jo at det skjedde et lite uhell, når du skrev titelen på tråden.... Noen kan jo tro at titelen refererer seg til et synonymt ord som heter "bæsjlukt"...
chriztine Skrevet 26. juni 2002 #4 Skrevet 26. juni 2002 Har vært på Skiathos 2 ganger, liker meg utrolig godt der og vil veldig gjerne tilbake! I motsetning til noen andre "brune", greske øyer så er det utrolig grønt og pent der. Naboøya (Skopelos) er forresten kåret til Hellas grønneste øy! Og så er det utrolig mange fine strender der. De ligger litt utenfor Skiathos by. Koukounaries Beach og Banana Beach er absolutt verdt et besøk! Lei en mobed/motorsykkel så kommer dere dere lettest frem. Langs kaia i Skiathos by, er det fullt av små båter som bl.a. kjører til steder på øya du ikke kommer frem til med bil/moped. Bl.a. Lalaria som er et av Hellas mest fotograferte motiv! Det finnes utrolig mange sider om Skiathos på internet. Prøv f.eks: http://www.skiathos.nu/index.php God tur!! :D
Gjest Petronelle Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 Jeg var på Skiathos for tre år siden med kjæresten min. Var der 14 dager, og stortrivdes!!!! Har vært på flere andre øyer, men den er en absolutt beste til nå. Beste tips: Lei båt, og kjør rundt øya. Det er det greit med tid til på en dag. Da kan man finne seg sitt eget sted, og gå i land der man finner det for godt. Helt herlig!!!!! Favorittstranda vår: Koukonaries. Der er det ikke så veldig stort, men trivelige tavernaer og fin sand. Den ene tavernaen drives av ei norsk/svensk dame(i alle fall var det slik da..). God tur :D
Gjest Petronelle Skrevet 8. juli 2002 #6 Skrevet 8. juli 2002 Ooops... Ser jeg har skrevet en feil. Favorittstranda jeg forklarte ovenfor het Vromolimnos (mener det var slik de skrev det...). Koukounaries er ei flott strand med fantastisk sand, men der er mye mer folk, og kun en taverna som ikke var så koselig. Dette kan selvsagt ha endret seg siden vi var der da...! God tur!
Cilla Skrevet 8. juli 2002 #7 Skrevet 8. juli 2002 PÅ Vromolimnos på den tavernaen som hun over her nevnte har de verdens beste hamburgere; Gunns hamburger og verdens beste service, mannen til hun(Gunn) som driver den snakker også norsk/svensk, og så hyggelige de var!! Vi dro på båttur med en liten cruise båt til Skopelos og Alonissos, anbefales. banana beach er forresten nudist strand og en deilig sandstrand. En taverna vi spiste mye på i Skiathos by var polykratis. Den ligger helt i enden av hovedgaten, i motsatt ende av kaiene. Vi spiste også lunsj flere ganger på Mira Mare, et hotell som ligger ved stranden ved sentrum, den stranden er forresten ikke så veldig fin, grov sand. God tur, vi har kjempelyst tilbake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå