AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Det er så ufattelige mye idiotkjøring og dårlige avgjørelser i trafikken. Kjører man et stykke hver uke/måned så ser man utrolig mye dårlig kjøring og det er mye flaks som gjør at ting går bra. Dette har resultert i at jeg engster meg for å kjøre langt. Grunnen til engstelsen er at jeg har et barn som jeg er redd for å dø fra. Men på en annen side så kan jeg ikke la meg hindre av dette. Jeg tar mine forhåndsregler og kjører forsiktig. Også håper jeg at jeg ikke møter noen i motgående kjørefelt over en bakketopp eller i en sving... Jeg vil ikke havne i en bilulykke. Anonymous poster hash: 95635...0ee
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Kjører lange strekninger hver dag selv og pendler en times tid daglig... Det er helt ekstremt hvor stygt noen kjører... Har nå kjøpt bilkamera. Anonymous poster hash: 2a018...896
Gjest Violetta Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Ulykker skjer på korte strekninger også.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Kjører lange strekninger hver dag selv og pendler en times tid daglig... Det er helt ekstremt hvor stygt noen kjører... Har nå kjøpt bilkamera. Anonymous poster hash: 2a018...896 Ja, det er helt vanvittig. Flere burde fått kamera, så kunne man enklere silet ut idiotene! Er du engstlig da du kjører? Eller tar du visste forholdsregler? Ulykker skjer på korte strekninger også. Det er jeg fullstendig klar over. Men sjansen er jo mindre. Anonymous poster hash: 95635...0ee
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Ja, det er helt vanvittig. Flere burde fått kamera, så kunne man enklere silet ut idiotene!Anonymous poster hash: 95635...0ee Hva er bilkamera? Hvordan funker det /hva gjør det osv? Barr hørt om rygge kamera jegAnonymous poster hash: ba1d2...3db
masekopp Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Apropos idiotkjøring. Vi kjørte fra Oslo til Bergen en gang, og da var det en bil som lå og trykket i ræven på meg (kjørte selv idiot, 120 km/t). Den kjørte omsider endelig forbi. Da vi kom til Hardangervidden (snøstorm og grusomt føre) hadde den samme bilen kjørt utfor. Tror det gikk bra, men han lærte kanskje. Det verste var vel egentlig at der det hadde skjedd stod det en lang kø bilder RETT rundt en sving som hadde stoppet for å hjelpe, og i det andre feltet var det en masse folk som vaset rundt. Det var SÅPEGLATT. Jeg har firehjulstrekker og piggdekk og den er GOD på vinterføre, hadde ikke sjans i helvete. Når jeg bremset seilte jeg bare i akkkurat samme fart fremover, og jeg lå i sikkert 10 km/t rundt svingen eller mindre. Faens idioter. 2
Gjest Pop! Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Folk som sitter med mobil eller kliner på seg leppestift i speilet mens de holder i rattet er faktisk noen av de verre. Og så har man kvinner eller menn, men mest kvinner som overhodet ikke kan manøvrere den store bilen i en trang gate og ender opp med å gi deg fingeren fordi de er idioter.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Kjører lange strekninger hver dag selv og pendler en times tid daglig... Det er helt ekstremt hvor stygt noen kjører... Har nå kjøpt bilkamera. Anonymous poster hash: 2a018...896 Kamera er bare for dokumentasjon av hva som skjer, det redder ikke liv og forhindrer heller ikke at du kommer i en ulykke. vurderer å kjøpe kamera, hva koster de og hvor kjøper man?Anonymous poster hash: 8732d...aa3
Aule Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Eneste grunnen til å kjøpe et kamera her i Norge (hvor vi ikke sliter med forsikringssvindel) er for å henge ut andre folk på youtube og i media. Dette kameraet er som skapt for folk som leker politi, er angivere og overholder janteloven. Blir litt oppgitt over folk som klager på at alle rundt dem kjører som idioter, men ikke evner å være selvkritisk og kanskje vurdere om det er en selv som er med på å skape denne "grisekjøringen". Jeg har sett det samme med syklister som bruker bilveier - de monterer kamera på hjelmen og oppsøker faktisk farlige situasjoner gang på gang mens de legger det ut på youtube/media og sutrer og setter seg i offerrollen. Det at de sykler som svin og/eller ikke tar hensyn til annen trafikk ignorerer de. Det verste er disse gjengene som til og med bruker følgebil (!!!) fordi de har sett det på TV. Da blokkerer de trafikken med egen bil i 30 km/t mens de klager på de som kjører forbi og tuter... 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Forholdsregler. Anonymous poster hash: 65726...e93 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Eneste grunnen til å kjøpe et kamera her i Norge (hvor vi ikke sliter med forsikringssvindel) er for å henge ut andre folk på youtube og i media. Dette kameraet er som skapt for folk som leker politi, er angivere og overholder janteloven. Blir litt oppgitt over folk som klager på at alle rundt dem kjører som idioter, men ikke evner å være selvkritisk og kanskje vurdere om det er en selv som er med på å skape denne "grisekjøringen". Jeg har sett det samme med syklister som bruker bilveier - de monterer kamera på hjelmen og oppsøker faktisk farlige situasjoner gang på gang mens de legger det ut på youtube/media og sutrer og setter seg i offerrollen. Det at de sykler som svin og/eller ikke tar hensyn til annen trafikk ignorerer de. Det verste er disse gjengene som til og med bruker følgebil (!!!) fordi de har sett det på TV. Da blokkerer de trafikken med egen bil i 30 km/t mens de klager på de som kjører forbi og tuter... Tullball. Et kamera kan dokumentere hvem som har skylden, dersom det oppstår tvil eller uenighet rundt det etter en ulykke. Veldog kjekt som bevismateriale.Anonymous poster hash: 43037...2be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå