AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Trenger en anbefaling til dagkrem da huden min har endret seg en del det siste året og jeg ikke har snøring på hvor jeg skal begynne. Tidligere hadde jeg ganske fet hud som hadde lett for å få urenheter og ble fort blank. Etter å ha vært gravid er huden min nå mer normal. Jeg får ikke like lett urenheter, og blir ikke like fort blank som tidligere, men blir fortsatt litt shiny utover dagen. Prisklasse er ikke så veldig relevant, men stor fordel om den kan kjøpes billigere på nett kontra hudpleiesalong. Ønsker å unngå produkter som er testet på dyr. Jeg har tidligere brukt Exuviance multiprotective day fluid (fornøyd til vinterbruk). Decleor eviglangtnavnforenkremforossmedfethud (fornøyd før de endret formula). EmerginC phytocell cream (funker som nattkrem). Anonymous poster hash: 1ffa9...8c6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 La roche posay, matt dagkrem! Fåes på apoteket og er fantastisk. Etter å ha prøvd merket, har jeg begynt å kjøpe det jeg trenger av rens og krem av det merket. Aldri mer "shiny" hud for min del Anonymous poster hash: ca4c7...092
Gjest BabyBlue Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Har testet en fra emerginc jeg var utrolig forbøyd med. Var hakket lettere enn phytocell, men husker selvfølgelig ikke navnet på den. Kan sjekke opp i det senere Utenom det er decleor litt sketchy når det kommer til dyretesting, tror ikke de lenger er på grønt på peta sin liste lenger.
Gjest BabyBlue Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Utenom det kan det være en ide' å se på serum som kan kontrollere olje, selv om jeg ikke er så klok på det da jeg er sensitiv og fuktfattig...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 La roche posay, matt dagkrem! Fåes på apoteket og er fantastisk. Etter å ha prøvd merket, har jeg begynt å kjøpe det jeg trenger av rens og krem av det merket. Aldri mer "shiny" hud for min del Anonymous poster hash: ca4c7...092 La Roche-Posay tester på dyr, så da faller vel det bort siden TS ønsker å bruke en dyrevennlig krem. Anonymous poster hash: f0385...d44
Djungelvrål Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 La roche posay, matt dagkrem! Fåes på apoteket og er fantastisk. Etter å ha prøvd merket, har jeg begynt å kjøpe det jeg trenger av rens og krem av det merket. Aldri mer "shiny" hud for min del Anonymous poster hash: ca4c7...092 Har fått en prøve på denne nå. Veldig spent på om jeg vil holde meg matt lengre en 2 timer i morgen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå