Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å begynne å trene på senter nå! Passer best for meg å trene før jobb, men er usikker på om det har stor hensikt? Begynner på jobb 7, senteret åpner 6. Jeg får trent ca 30 min, før jeg må hoppe i dusjen. Noen dager kan jeg trene etter jobb også, men det beste hadde vært å bli ferdig før jobb. :-)

Anonymous poster hash: 3efc8...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du muligheter for å trene på et annet senter som åpner tidligere? Syntes dette hørtes veldig knapt ut. Eventuelt kan du trene utholdenhet ute (selv om dette blir verre mot vinteren) før du tar en kjapp 30-minutters styrkeøkt inne?

Skrevet

Litt små sentre åpner gjerne klokken 5, du kan jo se om det er noen i nærheten av jobben eller der du bor?

Skrevet

Bor på et lite sted, så det er eneste stedet her. Begynner å bli noen år siden jeg trente på senter.. Utendørs trening først er jo en fin mulighet, men lite aktelt til vinteren. Jeg får ta en tur dit og snakke med en trener, ellers takk for svar. :-)

Skrevet

Hør om de har nøkkelkort! :)

Anonymous poster hash: d673d...5a7
Skrevet

Men hva er det du ønsker å trene? Kan kanskje være aktuelt å trene hjemme? Går jo an å få trent på en halvtime på et senter, men virker som mye stress spesielt når det skal tas tidlig om morningen.

Anonymous poster hash: f5c0f...7ae
Skrevet

Jeg har et program fra jeg gikk på senter før hvor det er utholdenhet og styrke av rygg som blir prioritert. Tenkte å begynne med den igjen, da trenger jeg diverse apparater jeg ikke har hjemme. Er også mye mer motiverende å trene på senter.

De har nøkkelkort, men det er bare mulig å bruke det mellom 6-22. Jeg får prøve et par ganger, så ser jeg åssen dagen blir. Har hund, så det blir gå/joggetur etter jobb uansett. :)

Skrevet

Jeg har et program fra jeg gikk på senter før hvor det er utholdenhet og styrke av rygg som blir prioritert. Tenkte å begynne med den igjen, da trenger jeg diverse apparater jeg ikke har hjemme. Er også mye mer motiverende å trene på senter.

De har nøkkelkort, men det er bare mulig å bruke det mellom 6-22. Jeg får prøve et par ganger, så ser jeg åssen dagen blir. Har hund, så det blir gå/joggetur etter jobb uansett. :)

På mitt senter er den offisielle åpningstiden 05-24! Men nøkkelkortene åpner døren hele døgnet ;) Sjekk ut om ditt også gjør det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...