Gå til innhold

Koselig med barn!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fighter

Føler meg skikkelig bitch som laget en tråd om at ungene kjefta på oss. Føler at jeg kanskje fikk det til å se ut som at jeg hverken liker ungene eller stemorrollen.

Vil derfor ramse opp positive ting vewd ungene og det å være stemor:

- barnelatter

- glede i små ting

- gullkorn

- kjempekoselig når de plukker blomster til meg

- kjempekoselig når de vil være her utenom den avtalte samværstiden.

- koselig nå de er stolte av ting de har laget eller gjort

- sjarmeredne når de synger, spiller og danser

Andre som vil skrive om positive ting ved å ha barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-lubbene hender som fletter seg inn i håret mitt :wink:

-nydlige smil :P

-kjærlighetserklæringer på løpende bånd :ler:

-tegninger :-)

-evnen til å se det positive i alt 8)

-kjærlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Føler meg skikkelig bitch som laget en tråd om at ungene kjefta på oss. Føler at jeg kanskje fikk det til å se ut som at jeg hverken liker ungene eller stemorrollen.

(litt utenom, men: jeg tenkte overhode ikke at du er en bitchete stemor som ikke liker barn. Jeg tenkte mer at du er en bekymret kone som har det vanskelig og som innimellom føler at det er tøft med barn, noe jeg tror de fleste føler nå og da, selv om vi elsker de og ikke ville være de foruten) :)

Noe av det beste med barn er den ubetingede kjærligheten de viser og den tilliten og tiltroen de har til at "sine" voksenpersoner kan og vet og kan ordne opp i det meste (med en hånd på ryggen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

:) Det er vel sånn det er, ja. Jeg er glad i mannen min og ble bekymra for han. Men er også veldig glad i barna. Frimodigheten deres, stoltheten deres og all deres utstråling gjør det mye verdt å være stemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke innl *Fiona*

Synes skyldfølelse er en oppskrytt følelse, det er overforbruk av denne blant kvinner det er jo helt sikkert...

Jeg synes ikke du fortjenete motbør, og jeg har aldri vært i tvil om at både du og sambo helt sikkert er gode mennesker med masse å gi til barna. Ikke rakk ned på deg selv og ham ve då føle du må ramse opp gode ting, ikk eunnskyld deg fordi dt finnes dem her inne som liker å gå hardt ut, eller misforstår.

En god klem med små armer tvinnet rundt halsen, myk barnehud, kjærlighetserklæringer på løpende bånd og hjertelig latter helt fra magen... man smelter jo helt. Det er en grunn til at de er så bedårende, det er for at vi skal tåle alt som følger med ansvaret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Det er ogspå utrolig sjarmerende når de kommer med lange "meningsløse" utgreininger om hvorfor de skal få is elle andre goder. De skulle fått premie for kreativitet av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...