Gå til innhold

Blandingsbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har blanding/mulatt barn og hva er deres erfaringer med "blandingsbarn?

Anonymous poster hash: 3380f...7cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mulatt. Ikke noe galt med meg. :fnise:

Anonymous poster hash: b0620...1e5
  • Liker 6
Skrevet

De er vel som alle andre barn? Skjønner ikke helt hva du mener?

• Liker 9
Skrevet

Er det noen av dere som har blanding/mulatt barn og hva er deres erfaringer med "blandingsbarn?

Anonymous poster hash: 3380f...7cb

Jeg skjønner heller ikke hva du mener her?

Hva tror du er annerledes? Tror du at de er snillere? Slemmere? Vakrere? Styggere?

De er barn på lik linje med og med like store variasjoner innbyrdes som alle andre barn!

• Liker 1
Skrevet

Erfaring med blandingsbarn? !?

Min erfaring er at de er helt nydelige som regel <3

Skrevet

Syns de veldig ofte får det beste fra begge verdener.

• Liker 3
Skrevet

Tenker du i forhold til rasistiske holdninger ovs?

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Jeg har tre "blandingsbrødre"... Noe spesielt du tenker på?

De er jo som "alle" andre unger.

Endret av Magdalene
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en del kvinner som er blandet, og de har fremdeles et eksotisk temperament over seg.

De oppfører seg også lite norsk synes jeg..

Anonymous poster hash: a4787...9a9

Skrevet (endret)

Mitt barn er blandet, men ikke mulatt. Syns han er nydelig jeg:) Eneste negative erfaringen saa langt er at jeg faar mye pes fordi han ikke har norskt navn:/

Endret av Tanuki
Skrevet

De har mindre peniser, og har aggresjonsproblemer :ironi:

De er barn, barn blir formet av miljøet og familien de kommer fra

Anonymous poster hash: 9536a...73f
  • Liker 2
Skrevet

Hva tenker du på?

Jeg har ett blandingsbarn. Personlig synes jeg de ofte er mye søtere enn "lyse" unger. Problemet mitt derimot er at det er slutt med barnefaren, og om jeg vil ha flere barn etterhvert, vil jeg jo naturligvis at barna mine skal ligne, så da blir jeg jo "nødt" til å finne meg en mann fra samme verdensdel som forrige.. :P

Anonymous poster hash: fe60f...781

• Liker 2
Skrevet

Åå, jeg syns sånne lattef-argede barn (håper det er greit jeg skriver det) er så nydelige! Også slipper de å bruke masse penger på spraytan. Jeg skulle fått skattefradrag for spraytan-forbruket mitt.

Har lyst på en latino-unge, men har jo ingen mann så da skjer det ikke. Er misunnelig på alle som har sånne søte mulattbarn. Jeg vil og ha!!

Anonymous poster hash: de502...6c1
Skrevet

Jeg synes ofte de er helt nydelige! Men må si jeg synes uttrykket "blandingsbarn" var litt fælt.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes ofte de er helt nydelige! Men må si jeg synes uttrykket "blandingsbarn" var litt fælt.

Som med alt, så syns jeg det er hva man legger i det.

• Liker 2
Skrevet

Som med alt, så syns jeg det er hva man legger i det.

Sant nok.

Skrevet

Hva tenker du på?

Jeg har ett blandingsbarn. Personlig synes jeg de ofte er mye søtere enn "lyse" unger. Problemet mitt derimot er at det er slutt med barnefaren, og om jeg vil ha flere barn etterhvert, vil jeg jo naturligvis at barna mine skal ligne, så da blir jeg jo "nødt" til å finne meg en mann fra samme verdensdel som forrige.. :PAnonymous poster hash: fe60f...781

Jeg syns "lyse" unger er søtest jeg :)

Er så flott med blå øyne, og lyst langt hår :)

Anonymous poster hash: b71ba...42c

• Liker 1
Skrevet

Min samboer er halvt fra karibien og halvt engelsk. Dvs han er "mørk beige" som vi kaller han ;) Rett og slett nydelig.

Skrevet

Jeg syns "lyse" unger er søtest jeg :)

Er så flott med blå øyne, og lyst langt hår :)

Anonymous poster hash: b71ba...42c

Lyse bleke unger som må bruke masse penger på spraytan når de blir eldre? Ikke helt enig. Blondt hår er pent men du aner ikke hvor mye tid jeg bruker på å ta spraytan. Har også blitt mobbet fordi jeg er blek :(

Anonymous poster hash: de502...6c1

Skrevet

Min samboer er halvt fra karibien og halvt engelsk. Dvs han er "mørk beige" som vi kaller han ;) Rett og slett nydelig.

Jeg var au pair for barn som var det samme. Men de var lyse og ginger. Forelderen fra karibien var nemlig hvit. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...