Gå til innhold

Jelly bean gourmet, hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet (endret)

Heisann!

Jeg var i london for 1 mnd siden ca, var en "naturlig mat" butikk på oxford street, rett ved en av primarkene. Der hadde de sånne jelly beans med naturlige smaker på en måte, sånne ordentlige. Kjøpte med meg hjem og disse spiste typen - visste ikke at han likte disse.

Jeg har derfor bestilt en stor boks fra nettet til jul til ham, denne er sendt for lenge siden men jeg ble plutselig usikker på om jeg rett og slett har kjøpt sånne vanlige de har på matbutikkene her i smågodtet?

Kjøpte denne på bildet:

post-60839-48508_thumb.jpg

Endret av LadyAntebellum
Videoannonse
Annonse
Skrevet
#730755 Kirkland Signature Jelly Belly Original Gourmet Jelly Beans, 1.8kg
Ingredients: Sugar, Glucose Syrup, Modified Cornstarch, Flavourings, Acidity Regulators (E296, E297, E325, E330,
E331), Colours (E100, E102 (Tartrazine), E110, E132, E133, E150d, E171, Apple, Purple Carrot, Hibiscous), Blueberry
Puree, Strawberry Puree, Lemon Puree, Strawberry Juice Concentrate, Blackberry Puree, Peach Puree Concentrate,
Cantaloupe Powder, Coconut, Glazing Agents (E901, E903, E904), Chocolate (Sugar, Chocolate Liquor, Cocoa Butter,
Emulsifier: E332 Soy, Flavouring), Plum Juice from Concentrate, Banana Puree, Lime Juice Concentrate, Cocoa
Powder, Pear Juice Concentrate, Orange Puree, Passion Fruit Juice, Tangerine Juice Concentrate, Watermelon Juice
Concentrate, Kiwi Juice Concentrate, Pineapple Juice Concentrate, Cherry Juice Concentrate, Ascorbic Acid, Mango
Juice Concentrate, Freeze-Dried Soluble Coffee, Pomegranate Juice Concentrate, Salt, Vanilla Beans, Tapioca Dextrin.
Allergy Information: Tartrazine (E102), Sunset Yellow (E110) and Allura Red (E129) may have an adverse effect on
activity and attention in children.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...