Gjest LadyAntebellum Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 (endret) Heisann! Jeg var i london for 1 mnd siden ca, var en "naturlig mat" butikk på oxford street, rett ved en av primarkene. Der hadde de sånne jelly beans med naturlige smaker på en måte, sånne ordentlige. Kjøpte med meg hjem og disse spiste typen - visste ikke at han likte disse. Jeg har derfor bestilt en stor boks fra nettet til jul til ham, denne er sendt for lenge siden men jeg ble plutselig usikker på om jeg rett og slett har kjøpt sånne vanlige de har på matbutikkene her i smågodtet? Kjøpte denne på bildet: Endret 31. august 2014 av LadyAntebellum
Guybrush Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 #730755 Kirkland Signature Jelly Belly Original Gourmet Jelly Beans, 1.8kg Ingredients: Sugar, Glucose Syrup, Modified Cornstarch, Flavourings, Acidity Regulators (E296, E297, E325, E330, E331), Colours (E100, E102 (Tartrazine), E110, E132, E133, E150d, E171, Apple, Purple Carrot, Hibiscous), Blueberry Puree, Strawberry Puree, Lemon Puree, Strawberry Juice Concentrate, Blackberry Puree, Peach Puree Concentrate, Cantaloupe Powder, Coconut, Glazing Agents (E901, E903, E904), Chocolate (Sugar, Chocolate Liquor, Cocoa Butter, Emulsifier: E332 Soy, Flavouring), Plum Juice from Concentrate, Banana Puree, Lime Juice Concentrate, Cocoa Powder, Pear Juice Concentrate, Orange Puree, Passion Fruit Juice, Tangerine Juice Concentrate, Watermelon Juice Concentrate, Kiwi Juice Concentrate, Pineapple Juice Concentrate, Cherry Juice Concentrate, Ascorbic Acid, Mango Juice Concentrate, Freeze-Dried Soluble Coffee, Pomegranate Juice Concentrate, Salt, Vanilla Beans, Tapioca Dextrin. Allergy Information: Tartrazine (E102), Sunset Yellow (E110) and Allura Red (E129) may have an adverse effect on activity and attention in children.
Guybrush Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 (endret) Her har du naturlige jelly beans:http://www.naturalcandystore.com/category/natural-jelly-beans http://www.jellybeanfactory.com/natural.asp Endret 31. august 2014 av Guybrush
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå