Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet med at jeg fortalte han at jeg var usikker på følelsene hans, fikk en forklaring på dette og alt ble bra igjen - han sa at det ikke var noe i veien med følelsene hans. Når jeg var hos han forrige uke ble han bare negativ til meg, og startet og spørre om tidligere forhold, og tullet med at det var enkelt å gjøre det slutt, han tullet til og med med at han gjorde det slutt. Han sa også at han snart ville bli dumpa snart, så jeg kunne leve singellivet, siden han påpekte at det beste var jo å være singel. Hva er det han prøver på? Tester han meg for å vite om jeg kommer til å gjøre det slutt eller ikke? Eller har han rett og slett ikke følelser lenger, men tørr ikke å dumpe meg? Setter veldig stor pris på svar, vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Anonymous poster hash: 9cea0...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en forvirret dust. Dump han og gå videre.

Anonymous poster hash: e1df5...e22

Skrevet

Jeg har da ikke bare lyst til å dumpe han pga dette her.. TS

Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: 5c1a5...d9c
Skrevet

Han er 23 :) - TS

Gjest fotballflue
Skrevet

Sa han det humoristisk eller seriøst? Skjønner at du blir forvirret!

Skrevet

Jeg tror han sa det bare for å tulle. Men samtidig så lå det litt i det, da han mente at jeg kom til å dumpe han, selv om jeg ikke har tenkt på det en gang. TS

Skrevet

Det høres jo helt latterlig ut, skjønner ikke hva han vil med dette. Hadde noen holdt på sånn med meg, hadde jeg forklart at "vet du hva, vi er sammen og hvis du skal holde på å være så usikker og tøyse sånn så gidder jeg ikke"

Skrevet

Kan legge til at jeg har fortalt hva jeg føler, at han gir meg mindre oppmerksomhet. Men da sa han fortsatt ikke noe godt om meg, men sa at han var en person som satte seg selv først

Gjest Stining
Skrevet

Hmm.. Kanskje han bare er veldig usikker på seg selv?

Skrevet

Ble sliten bare av å lese innlegget ditt TS. Dette hadde jeg ikke giddet å forholde meg til. Spør hva greia er. Får du ikke noe vettugt svar, kan du stikke.

Anonymous poster hash: ea5bb...934
Skrevet

Ja det gjør meg frustrert, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han, når jeg har snakket med han om dette, men gjør fortsatt ikke noe med det.. Noen som har noen erfaringer med dette? - TS

Skrevet

Han høres veldig usikker ut og prøver å kamuflere det med å "tulle" om det. Dvs han later som at han tuller, men egentlig kommer det selvsagt fra et sted, men han tør ikke snakke om det alvorlig. Han er kanskje veldig redd for å miste deg og prøver å virke som at han har "overtaket" eller "kontrollen" i forholdet, slik at han skal føle seg bedre hvis du faktisk dumper han. Sånn tolker jeg det hvertfall..

Anonymous poster hash: 9516a...f48
Skrevet

Det er godt mulig.. Han gir jo ikke slipp på meg, når han har hatt muligheten, så han vil kanskje ikke at det skal bli slutt. Får nesten gjøre han tryggere på meg, og se om det hjelper - TS

Skrevet

Hm, er i samme situasjon selv. Du får ta en dag om gangen og gi det hele litt tid.

Skrevet

Noen flere erfaringer?

Skrevet

Går igjennom dette selv.. Og hører alltid at ''jeg kommer en dag til å forlate han'', ikke noe greit å høre dette.. tenker bare.. hvor er tilliten?

Anonymous poster hash: c8ca0...a10
Skrevet

på hvilken måte da? På forholdet eller på meg/han?

Han høres usikker ut spør du meg.

Skrevet

Kan gi dere en liten oppdate. Han starter en samtale ( på meld, Facebook) men når jeg svarer er han kald og kort i svarene tilbake. På en annen side så sier han at han er glad i meg hvis jeg sender dette først. Tenkte å se om han ville gjøre dette når jeg ikke startet med å si det, men det fikk jeg ikke. Dette var noe han alltid gjorde før. Skal jeg fortsatt mase om dette? Ved å fortsette å fortelle at jeg er usikker. Eller skal jeg la det ligge så han kan få tid og snakker med meg igjen når han føler seg klar? ( ps: han er foresten en fyr som ikke kommer krypenes tilbake, og setter seg selv først, har han fortalt) - TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...