Varglun Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Husker dere de honningristede nøttene som en kunne kjøpe i rudne metallbokser på Europris for noen år tilbake? Prøver å finne slike igjen og lurer på om det er noen her inne som vet hvilke andre plasser som kan selge dem eller noen lignende? Går helt fint om dette er på nettet også bare jeg får tak i dem! Prøver å se på oppskrifter om å lage selv... men det får bli på side 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Husker dere de honningristede nøttene som en kunne kjøpe i rudne metallbokser på Europris for noen år tilbake? Prøver å finne slike igjen og lurer på om det er noen her inne som vet hvilke andre plasser som kan selge dem eller noen lignende? Går helt fint om dette er på nettet også bare jeg får tak i dem! Prøver å se på oppskrifter om å lage selv... men det får bli på side 2 Eg har også leita,men dessverre finner eg de kun i Sverige nå Anonymous poster hash: 17644...8dd
Varglun Skrevet 31. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2014 (endret) Husker du hva de heter? Og kanskje produsent elelr hvilken butikk du kjøper dem på? Endret 31. august 2014 av Varglun
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Der heter de Honungsrostade Jordnötter. De er fra Olw Anonymous poster hash: 17644...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå