Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god søndag til alle.

Etter en lengere kjærlighetssorg som har vært helt forferdelig har jeg møtt en ny mann. Det var ikke interesse fra min side første gang vi møttes på ferie tidligere i sommer men når ve begynte å skrive sammen på facebook ble det for min del større og større interesse. Vi bor ikke i samme by. Han var i min by sist helg og besøkte meg og en felles venn av oss. Vi hadde det koselig noe han sier.

Vi har snakket litt seriøst og han vil jeg skal tenke på hva jeg føler etter helga. Han viser interesse med at han tar kontakt, viser omsorg, ønsker å komme hit igjen(sier ihvertfall det) ønsker jeg skal komme til han, sier det var godt å sove med meg og lignende.

Likevel er jeg sååå usikker, tørr ikke ta så mye kontakt som jeg vil, venter på melding fra han først og så videre..

Hvorfor skal det være så vanskelig i begynnelsen?

Nå skal det sies at denne mannen nok har vært en flørt, så det er enkelte ting som gjør meg litt skeptisk da :/

Anonymous poster hash: ee8f0...d24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt ferdig med eksen? Følelsene dine for eksen..?

Høres ikke ut som at dette er helt riktig i hvert fall, ting ville kommet naturlig da.

Anonymous poster hash: 1ed4c...293
Skrevet

Hvorfor er du skeptisk?

Har dere hatt sex eller bare "sovet sammen"?

Anonymous poster hash: dcf5a...429
Skrevet

TS her:

Var ikke sammen med han forrige, han ville ikke ha et seriøst forhold fordi han ville priorotere sine hobbyer som tar mye tid. Han trakk seg når det ble seriøst og jeg satt knust tilbake.

Når det gjelder han nye hadde vi sex i helga. Følte det var greit siden vi har vært på ferie sammen og snakket så mye sammen.

Grunnen er vel at det virker som han har kontakt med en del jenter, noe han ikke vil innrømme. Så er så redd for å la meg lure :(

Anonymous poster hash: 2313e...e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...