Gå til innhold

Angrer du på utdannelsen din?

Gjest anonym

Angrer du på utdannelsen din?  

1. 1. Angrer du på utdannelsen din?

• Nei.
      11
    • Vet ikke.
      4
    • Ja.
      7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enda ikke fullt utdannet, og er (til nå iallefall... :roll: ) 100% fornøyd med valget jeg har gjort meg opp.

Jeg studerer innenfor reklamebransjen. Utrolig spennende, der man kan utdype ens kreative evner. Passer veldig bra til meg, tror derfor aldri, noen gang, jeg kommer til å angre eller gå lei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Jeg er heller ikke ferdig utdannet, men utdanner meg til et yrke med enorm variasjon og plenty av andre muligheter om man skulle gå lei av deler av hva yrket innebærer.

Selve utdannelsen er hard, og jeg har mange ganger spurt meg selv hvorfor jeg utsetter meg selv for dette.

Men angrer jeg?

Definitivt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer? Tja!

Jeg lurte mange ganger under jusstudiet på hva jeg egentlig gjorde der. Dersom jeg hadde visst mer om de forskjellige mulighetene som finnes, så hadde jeg gjort HELT andre valg.

Det finnes så mange spennende utdannelser. Men min er jo en "potetutdannelse". 1. avdeling var greit nok, men plutselig var jeg ferdig med hele embedsstudiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men av og til så skulle jeg ønske jeg var litt mer motivert. Dessuten så var det et par ting jeg kunne ha gjort for å bli fortere ferdig og spart noen tusen i studielån...

Jeg har studert språk og der er noe jeg alltid vil få bruk for, både i jobbsammenheng i privat. Alle sa forresten hvor lurt det var å studere språk og at man da hadde så mange muligheter. I ettertid har jeg sett at dersom man drømmer om å få en spennende jobb i utlandet så er det lurere å lære seg et fag (helst siv.øk eller siv. ing) og ta litt språk på si. I allfall så lenge vi ikke er medlemmer av EU...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har studert noe utrolig spennende. Men akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde valgt en utdannelse der jeg ble noe helt konkret når jeg var ferdig. Slik som det er nå er det ikke lett å få jobb. Må nok lære meg å selge utdannelsen min bedre. Men hadde jeg ikke studert det jeg gjorde ville jeg jo ikke møtt mannen min. Eller mange av de beste vennene mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har seks års utdannelse, og har aldri brukt den!!!

Vet ikke helt om jeg angrer, hadde ei morsom studietid, men hadde nok valgt annerledes i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...