Gå til innhold

Sykkelrute Majorstuen-Risløkkealleen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjent fra og med Københavngata/Carl Berner(og denne ruten går raskt), men er noen kjent med resten av veien - og om det er endel oppoverbakker etc?

Et alternativ er å ta tbane fra Carl Berner med sykkel om det er litt omstendelig vei eller endel oppoverbakker(er ikke i særlig form enda) - så jeg lurer på om noen har forslag til raskeste rute(og med minst oppoverbakker hver vei)?

Har kikket endel på Ruter, men det ser noe styrete ut fom Carl Berner/Torshovdalen.

Legg gjerne med estimert tid ved helt vanlig fart(ikke rask) om mulig :)

Anonymous poster hash: 8924a...418
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente altså at jeg er kjent fra Majorstuen til Carl Berner/Københavngata :)

Er ikke kjent oppover Sinsen/Hasle i tilfelle noen hadde forslag til rute der.

Anonymous poster hash: 8924a...418
Skrevet

Hvor skal du egentlig? Jeg har tegnet en strek på vedlagt kart, det er slik jeg ville gjort det iallfall. Der kartet og streken slutter er over Ulvenveien fra Statoil Økern. Hvis du skal til Kuben så er det en grei sykkelvei. Selv sykler jeg bak Økern senter, synes det er OK.

Men så spørs det jo hvor du skal, om det finnes bedre innslagspunkt enn det jeg har tegnet. Du får unnskylde strekingen, er ikke så veldig lett med bare en vanlig datamus. ;)

post-21556-0-74878500-1409505818_thumb.p

Det vil uansett bli oppoverbakke ved Carl Berner, enten du sykler via Sinsen eller Hasle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...