AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Naboene som verken kan norsk eller engelsk har det ofte med å krangle høylytt og spille høy musikk. Akkurat nå har de satt bilstereoen sin på full guffe igjen med alle bildørene åpne så det høres godt inn i stua og i hele nabolaget. Det er så plagsomt å høre på. Den samme jesussangen om og om igjen Kan jeg klage selv om det er midt på dagen? Anonymous poster hash: 1be25...95c
Lulilelu Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Ja det kan du. Hvis du vet hvilket språk de snakker så kan du skrive en melding i google translate.
LadyGirl Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 kontakt politiet, det hadde jeg gjort! For du har en jævlig god grunn til det når de ikke kan norsk eller engelsk... 1
Vinni Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Hvis du ikke kan kommunisere med dem, går det bra med å kontakte politiet... Jeg vil helst prøve å forklare hva som er i veien og kommunisere med dem... Men dersom du ikke kan gjøre noe annet, da er det helt ok å kontakte politiet. Særlig siden det gjentar seg ofte.
Guy Fawkes Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Naboene som verken kan norsk eller engelsk har det ofte med å krangle høylytt og spille høy musikk. Akkurat nå har de satt bilstereoen sin på full guffe igjen med alle bildørene åpne så det høres godt inn i stua og i hele nabolaget. Det er så plagsomt å høre på. Den samme jesussangen om og om igjen Kan jeg klage selv om det er midt på dagen? Anonymous poster hash: 1be25...95c Ja det kan du! Jeg skjønner deg godt, det er noe av det mest irriterende som finnes med andre mennesker som ikke klarer å respektere andres rett til ro og fred. Reglene for ro og fred gjelder hele døgnet men handteres strengere sen kveld og natt. Hvis dette er noe som gjentar seg til stadighet ville jeg ringt politiet. Nå vet ikke jeg om hvordan din livssyklus er men det kunne jo tenkes at du arbeidet natten og måtte sove dagtid. Slike ting kan nesten få et menneske ut av fatning over tid. Regelrett tortur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå